ויראלי

כוכב ארץ נהדרת מקבל תפקיד ענק: זו הסדרה החדשה בה ישחק

ליאור אשכנזי נבחר לככב ב-'צללים', שכתב התסריטאי והבמאי יואב נתניהו, מבטיחה להיות אחת מההפקות המסקרנות והמורכבות שנראו בטלוויזיה הישראלית לאחרונה
מערכת ice |  5
ליאור אשכנזי (צילום צילום מסך, קשת 12)
ליאור אשכנזי, אחד השחקנים המובילים והמוערכים בישראל, עומד להרחיב את אופקיו המקצועיים בפרויקט טלוויזיוני שאפתני ובינלאומי. הסדרה החדשה, "צללים", שנוצרה על ידי התסריטאי והבמאי יואב נתניהו, מבטיחה להיות אחת מההפקות המסקרנות והמורכבות שנראו בטלוויזיה הישראלית לאחרונה. אשכנזי, שיגלם דמות מרכזית של חוקר מבוגר, מצטרף לצוות שחקנים מרשים הכולל את ליהי קורנובסקי ורועי ניק, זוג במציאות שכבר החל בצילומים יחד עם בנם הפעוט.
עלילת הסדרה, המתמקדת בסוכן סמוי החושף קונספירציה אפלה לאחר כישלון מקצועי, מבטיחה להציג תמהיל מרתק של מתח, דרמה ואקשן. הבחירה בליאור אשכנזי לתפקיד החוקר המבוגר מרמזת על עומק פסיכולוגי ומורכבות דרמטית שהשחקן ידוע בהם, ומבטיחה ביצוע משכנע ורב-ממדי. שילוב הכוחות בין אשכנזי לבין דמות החוקר הצעיר יותר צפוי ליצור דינמיקה מעניינת ומתח דרמטי על המסך.

אחד ההיבטים המרתקים של "צללים" הוא ממד ההפקה הבינלאומי שלה. למרות שטרם נחתם הסכם עם גוף שידור ספציפי, העובדה שהסדרה נמצאת במשא ומתן עם גורמים בארץ ובאירופה, עם דגש מיוחד על ארמניה, מצביעה על אמביציות גלובליות. הבחירה בארמניה כאחד ממוקדי הצילום מבטיחה נופים ייחודיים ואווירה ויזואלית מרתקת, שתוסיף עומק ואותנטיות לעלילה.
הצוות היצירתי מאחורי "צללים", הכולל את הבמאי רותם שמיר, הידוע מעבודתו ב"פאודה", וחברת ההפקה שנהר הפקות, מבטיח איכות הפקתית גבוהה ותוצאה סופית מרשימה. תקופת הצילומים המתוכננת של כחודשיים, המתחלקת בין ישראל וחו"ל, מרמזת על סקייל הפקתי משמעותי ותשומת לב לפרטים. עם כל המרכיבים הללו, "צללים" מסתמנת כפרויקט שעשוי לא רק לכבוש את המסכים בישראל, אלא גם לזכות בתשומת לב בינלאומית ניכרת.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    קאפלניסט מנותק מעמו
    יהודי 10/2024/02
    הגב לתגובה זו
    1 7
    קאפלניסט מנותק מעמו
    סגור
  • 4.
    עוכר ישראל אין מילה אחרת
    ירון 10/2024/01
    הגב לתגובה זו
    2 7
    מאלה שמסכסכים את האזרחים וגורם לשינאת חינם רוצה שילטון אחר זה בכלפי לא ברכילות ושקרים שחקן תחת
    סגור
  • 3.
    ליאור אשכנזי
    אלון מרסל 10/2024/01
    הגב לתגובה זו
    1 3
    הדרדס המגעיל המאוס מאוד איכס של בן אדם
    סגור
  • 2.
    אוכל חינם
    יאיה 10/2024/01
    הגב לתגובה זו
    1 5
    פרזיט עצלן מקפלן
    סגור
  • 1.
    קפלן
    טינקרבל 10/2024/01
    הגב לתגובה זו
    1 2
    תפקיד
    סגור