ויראלי

אלה איילון חוזרת בתשובה? "מחוברת לדת, מתפללת בכל בוקר"

כוכבת הישרדות אלה איילון סיפרה בראיון: “אני בן אדם מאוד מאמין. אני מאוד מאוד מחוברת לדת ואני מאוד מאמינה בהשם. אני מתפללת בכל בוקר, צמה ושומרת כשרות"
מערכת ice |  3
אלה איילון (צילום אינסטגרם/ אלה איילון)
רק לאחרונה, אלה איילון, הדוגמנית האהובה שכיכבה "בהישרדות", חשפה בסשן שאלות ותשובות בחשבון האינסטגרם שלה כי היא חיה בחו"ל באופן קבוע והסבירה האם הזיקה שלה למדינה עדיין קיימת, אבל כעת היא חושפת קרבה למשהו אחר - הדת.
בראיון לעמית שאטו בתכנית ‘ערב טוב עם גיא פינס’, אמרה איילון: “אני בן אדם מאוד מאמין. אני מאוד מאוד מחוברת לדת ואני מאוד מאמינה בהשם. אני מתפללת בכל בוקר, צמה ושומרת כשרות".

לסיום היא גם סיפרה לו: "רציתי לעשות עוד קעקועים אבל לפי היהדות כמובן שזה אסור, אז הפסקתי ואני לא עושה יותר. אני חושבת שכל השתדלות של בן אדם חילוני מול הדת, היא השתדלות מאוד יפה וטובה”
רק לפני כמה חודשים חשפה שהיא מתחזקת ומתקרב לדת, זאת כשנה אחרי שהופצו באינסטגרם תמונות שלה בעירום. במסגרת סשן של שאלות ותשובות שערכה עם עוקביה באינסטגרם, אחד מהגולשים הציע לה שיתוף פעולה מסחרי, ובתמורה הוא יעניק לה קעקוע במתנה. אלא שאילון הפתיעה אותו, וגם אותנו יש להגיד, אחרי שטענה בפניו כי היא מתקרבת לדת, ולכן אינה מעוניינת לעשות קעקוע נוסף. בתגובה לבקשה של אותו גולש, כתבה אלה איילון: "יש לי קעקוע אחד והחלטתי לא לעשות קעקועים נוספים מסיבות של דת ואמונה". 
 
כזכור, על אף שלא העלתה אותן לחשבון האינסטגרם הפרטי שלה, תמונות בעירום אמנותי של כוכבת הישרדות VIP לשעבר אלה איילון מצאו את דרכן לרשת החברתית דרך הצלם שפרסם כמה תמונות מהסשן של אסולפורסיה.
איילון זכתה ממנו למחמאות, כאשר הוא כתב: "עבודה שלא ראתה אור, עם צילומים של אדם מדהים, אלה איילון", התמונות הללו לא ראו אור כבר חודשים ורק בחשבון האינסטגרם המדובר ניתן היה לצפות בהן, שכן הן לא שותפו. בהמשך, אותו פוסט נמחק מהרשתות.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    נידה
    שוכמכר 10/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ספרי קצת לחרמנים על הרגלי המיטה שלך
    סגור
  • 2.
    אז ???? (ל"ת)
    מממ 10/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    כל הכבוד לך
    מנחם 10/2024/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אחת משפיענית שעושה צעד כזה זה קידוש השם גדול, מקנא בזכות שיש לך
    סגור