ויראלי

כוכב המירוץ למיליון מתאהב מחדש: כל הפרטים על הקשר המרגש

יפתח רמון ומאי תגר, חשפו את מערכת היחסים החדשה שלהם. לאחרונה נראו יחד במסעדה, והשניים מדברים על התחזקות הקשר, שזוכה לתשומת לב רבה מצד התקשורת והמעריצים
מערכת ice | 
המירוץ למיליון 2024 (צילום יחצ קשת 12)
יפתח רמון, שסיים במקום החמישי בעונה האחרונה של "המירוץ למיליון" יחד עם חברו סהר קורן, נמצא במערכת יחסים עם הדוגמנית המפורסמת מאי תגר. השניים החליטו לשתף את הציבור במערכת היחסים שלהם, כאשר רמון אישר שהקשר "נהיה רציני עם הזמן".
לאחרונה תפסו את עיניהם של העוקבים תמונות שממחישות את הקשר החדש. תגר העלתה לאינסטגרם תמונה שבה רמון רוכב על אופנועו עם קסדה, בעוד שהיא יושבת ברכב לידו. התמונה שעל פניו לא נראית רומנטית במיוחד, מסמנת את הצעד הראשון של הזוג הצעיר בהכנסת הקשר לתודעה הציבורית.

צילום מסך אינסטגרם
העולם הסלבריטאי מתרגש מהקשר בין השניים, במיוחד כשאר מדובר בשניים עם רקע מרשים. יפתח רמון, בן 30, הוא בנו של האסטרונאוט הישראלי אילן רמון, שנהרג באסון המעבורת קולומביה. אחיו אסף רמון, נהרג גם הוא במהלך אימון צבאי. הכישרון של יפתח בלט בעונה הנוכחית של "המירוץ למיליון", שם הוא זכה להכרה רבה.
מנגד, מאי תגר היא דוגמנית מצליחה שנחשבת לאחת מהדוגמניות המבטיחות בישראל ובעולם. היא הצטלמה לקמפיינים יוקרתיים עבו מותגים כמו "דיור", והוכיחה את כישוריה בשוק הבינלאומי. לאחרונה, תועדו רמון ותגר יחד במסעדה, כשהם נראים קרובים ומחייכים, מה שמעיד על כימיה טובה ביניהם.
עם זאת, לעת עתה, הזוג מתמקד בהנאה מהקשר החדש ובבניית בסיס יציב. האם מדובר בקשר שיתפתח למערכת יחסים רצינית ומחייבת? רק הזמן יגיד, אך בינתיים יפתח רמון ומאי תגר מצליחים להפתיע את הציבור ולספק הצצה לעולם הסלבריטאים המרגש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה