ויראלי

כוכב המירוץ למיליון בזוגיות חדשה: הקשר שמסעיר את עולם הסלבס

יפתח רמון, כוכב המירוץ למיליון משיק זוגיות חדשה עם לא אחרת ממאי תגר הדוגמנית הישראלית-הבינלאומית
מערכת ice | 
יהודה לוי המירוץ למיליון (צילום קשת 12)
העולם הסלבריטאי רועש השבוע עם הדיווחים על הקשר החדש בין יפתח רמון, הכוכב מ"המירוץ למיליון", לבין הדוגמנית הישראלית הבינלאומית מאי תגר. מקורבים לשניים חושפים כי השניים הכירו לאחרונה דרך חברים משותפים ומאז נפגשו במספר הזדמנויות.
יפתח רמון, בן 30, הוא בנו של האסטרונאוט הישראלי אילן רמון ז"ל, שנהרג באסון המעבורת קולומביה בשנת 2003. אחיו, אסף רמון ז"ל, נהרג גם הוא ב-2009 במהלך אימון מבצעי עם מטוס F-16. רמון, שהשתתף בתחרות הריאליטי הפופולרית "המירוץ למיליון" של קשת, זוכה להכרה רבה על כשרונו ומעמדו הבולט בעונה הנוכחית של התוכנית.
מנגד, מאי תגר היא דוגמנית מצליחה לא רק בישראל אלא גם בשוק הבינלאומי. תגר, שנחשבת לדוגמנית מבטיחה ועתידית, הצטלמה לקמפיינים יוקרתיים כמו "דיור", והיא נודעה ביכולותיה המרשימות ובמראה האקזוטי שלה.
לאחרונה, תועדו רמון ותגר בתמונה שפורסמה באתר For Real, בה נראים השניים ישובים יחד במסעדה ומנהלים שיחה אינטימית. החיוך הרחב על פניה של תגר וקרבתם הפיזית מהווים רמזים ברורים לכך שיש כאן יותר מסתם ידידות.
הקשר בין השניים יוצר עניין רב בעולם הסלבס, במיוחד כאשר מדובר בשני אנשים עם רקע מרשים ומעמד ציבורי. האם מדובר בקשר חדש ואמין שיתפתח למערכת יחסים רצינית? הזמן יגיד, אך בינתיים, הקשר החדש בין יפתח רמון למאי תגר מספק לציבור הצצה לעולם הסלבס שכולו ברק ועניין.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה