ויראלי

כוכב האח הגדול רץ עירום ברחוב: "אני עומד במילה שלי"

עם רדת החשכה, נצפה אורי נגר ברחוב רוטשילד כשהוא לבוש בתחתוני חוטיני בלבד, רץ לעיני העוברים והשבים המופתעים. מעשה זה, שנראה במבט ראשון כפרובוקציה זולה או ניסיון לתשומת לב, עורר דיון ער בקרב הציבור הישראלי על גבולות החגיגה לנוכח מותו של נסראללה
מערכת ice |  2
אורי נגר (צילום אריאל סאנין)
בעקבות הידיעות על חיסולו של מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה, גל תגובות סוער שטף את ישראל. בין מבול התגובות ברשתות החברתיות, בלטה במיוחד התחייבותו של יוצא תוכנית הריאליטי "האח הגדול", אורי נגר, אשר הבטיח לרוץ עירום ברחוב אם אכן יחוסל מנהיג ארגון הטרור. מה שנראה תחילה כהצהרה פזיזה, הפך במהרה למציאות מפתיעה ברחובות תל אביב.
עם רדת החשכה, נצפה נגר ברחוב רוטשילד כשהוא לבוש בתחתוני חוטיני בלבד, רץ לעיני העוברים והשבים המופתעים. מעשה זה, שנראה במבט ראשון כפרובוקציה זולה או ניסיון לתשומת לב, עורר דיון ער בקרב הציבור הישראלי על גבולות החגיגה לנוכח מותו של אויב מר, ועל האופן שבו אנשי ציבור מגיבים לאירועים לאומיים משמעותיים.

בהסבר שפרסם ברשתות החברתיות, ניסה נגר להאיר את מעשיו באור חיובי: "טוב חברים שלי יש כאלה שיגידו שאני אימפולסיבי, יש כאלה שיגידו שאני עומד במילה שלי, יש כאלה שאני מחפש עוד חמש דקות. אבל חבר'ה, נסראללה חוסל וצריך לשמוח, ואם זרקנו משהו באימפולסיביות צריך לעמוד בו. אני יושב בזה הרגע באוטו עם חוטיני, פייי". דבריו אלו משקפים תחושה של הקלה ושמחה שחשו רבים בישראל, לצד הצורך לעמוד מאחורי מילה שניתנה, גם אם בפזיזות.
אירוע זה מדגיש את המורכבות של תגובות ציבוריות לאירועים ביטחוניים משמעותיים. בעוד שחלק מהציבור ראה במעשהו של נגר ביטוי לשמחה כנה ולגיטימית, אחרים ביקרו את ההתנהגות כלא הולמת וכזלזול ברצינות המצב. ללא ספק, תגובתו יוצאת הדופן של נגר תיזכר כאחד הרגעים הסוריאליסטיים בתגובה הציבורית לאירוע ביטחוני משמעותי, ותעורר דיון על הגבול הדק שבין חגיגה לאומית לבין התנהגות ראויה בעת משבר.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    תותח עמד במילה שלו (ל"ת)
    מס1 09/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    למה אפשר לצפות מיוצא תכנית האשפתות הזו (ל"ת)
    רונן 09/2024/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור