ויראלי

אחרי 28 שנים: אלי ומריאנו הודיעו על פרידה

צמד הקומיקאים, החליטו להוריד את המופע הזוגי שלהם ולפנות לדרכים עצמאיות. החלטה זו מסמנת סוף עידן בקומדיה הישראלית, ימשיכו להופיע יחד בארץ נהדרת, אבל לא בהופעות משותפות
מערכת ice | 
אלי ומריאנו באילת (צילום קשת 12)
לאחר כמעט שלושה עשורים של שיתוף פעולה מוצלח, צמד הקומיקאים המוכרים אלי פיניש ומריאנו אידלמן מפרקים את המופע המשותף שלהם. השניים, שעבדו יחד במשך 28 שנים, מתוכן 13 שנים על הבמות בהופעות משותפות, החליטו להוריד את המופע הזוגי שלהם ולפנות לדרכים עצמאיות. החלטה זו מסמנת סוף עידן בקומדיה הישראלית, לאחר שהשניים הופיעו על מאות במות ברחבי הארץ והפכו לאחד הצמדים הקומיים המזוהים ביותר בישראל.
על פי פרסום של ערן סוויסה ב'פוריל', מקורות קרובים לשניים מספרים כי גם לאחר חזרתם של המופעים הקומיים לבמות בעקבות תקופת הקורונה, מריאנו סירב לחזור ולהופיע. בחודשים האחרונים, הוא התמקד בהשתתפותו בתוכנית "רוקדים עם כוכבים". בינתיים, אלי פיניש כבר עובד על מופע יחיד חדש, ולאחרונה אף בדק חומרים מול קהל. המופע החדש של פיניש צפוי לעלות לאחר החגים, מה שמסמן את תחילתה של הקריירה העצמאית שלו.

למרות הפירוק של המופע המשותף, השניים ימשיכו להופיע יחד בתוכנית הסאטירה הפופולרית "ארץ נהדרת", כל אחד בדמויות ובתפקידים שלו. בנוסף, הם אינם פוסלים שיתופי פעולה עתידיים. עם זאת, ההחלטה לפרק את המופע המשותף צפויה לגרור הפסד של מאות אלפי שקלים עבור השניים, מה שמדגיש את המשמעות הכלכלית של צעד זה.
פרידתם של אלי ומריאנו כצמד קומי מסמנת סוף תקופה בעולם הבידור הישראלי, אך גם פותחת פתח להזדמנויות חדשות עבור כל אחד מהם. בעוד שהקהל הישראלי ודאי יתגעגע למופעים המשותפים שלהם, יש לצפות בעניין להתפתחויות הבאות בקריירות העצמאיות של שני הקומיקאים המוכשרים הללו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה