ויראלי

ארקדי דוכין חשף תקרית עם נערת ליווי: "זה לא עלייך"

הזמר הישראלי שדיבר בפתיחות לאורך השנים על לא מעט משברים שעבר בחייו, חשף בפודקאסט של בן בן ברוך בו השתתף, תקרית חריגה שקרתה לו עם נערת ליווי
מערכת ice | 
ארקדי דוכין (צילום באדיבות רדיו מהות החיים)
הפודקאסט של הסטנדאפיסט הישראלי בן בן ברוך הפך להיות אחד המדוברים ברחבי הרשת והוא מרבה להביא אורחים מהשורה הראשונה להתארח. אתמול (חמישי) פרסם הקומיקאי פרומו לפרק שיעלה במוצאי שבת בשעה 22:00, בו אירח בן ברוך את הזמר האהוב ארקדי דוכין.
בפרומו ניתן לראות את דוכין חושף סיפור שקרה לו עם נערת ליווי וקשור במילות השיר שלו "מלנכולי" שכתב היוצר מיכה שטרית ודוכין הלחין. הוא מספר שהערת ליווי ניגשה אליו והחמיאה לו, עד ששאלה אותו: "למה הזונות לים?", כאשר היא מתייחסת למילות הפזמון בשיר.
דוכין הנבוך סיפר כי הוא הגיב לה בצורה חריגה מפאת הלחץ, וכאשר שמע את הסיפור בן ברוך הוא פשוט התפקע מצחוק. דוכין סיפר שהוא לא ידע מה לומר לה אז הוא פשוט אמר לה: "זה לא עלייך".
 

כזכור, רק לאחרונה פורסם בבלעדיות ב-ice כי לאחר שחלש על מאות במות ברחבי הארץ, עם למעלה מחצי מיליון עוקבים ברשתות החברתיות, עמוד טיקטוק מצליח ופודקאסט שהפך לתוכנית פריים טיים, בן בן ברוך מכריז על סיבוב הופעות חדש, הכולל למעלה מ-30 הופעות בערים שונות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה