משפט

ארקדי דוכין תובע 300 אלף שקל: הערוץ הפר זכויות יוצרים?

ארקדי דוכין וחברת "צאן ברזל מוזיקה", הגישו תביעה נגד חברת צ'רלטון המפעילה ערוצי ספורט בישראל, זאת בטענה שהפרה את זכויות היוצרים של השיר "יש לי אהבה" עם שימוש בו בפרסומות שלה "ללא ידיעתם וללא רשותם"
מערכת ice |  2
ארקדי דוכין (צילום באדיבות רדיו מהות החיים)
ארקדי דוכין, הזמר והיוצר הוותיק, הגיש תביעה לבית המשפט השלום בתל אביב על סך של 300 אלף שקל נגד חברת צ'רלטון המפעילה את ערוצי ספורט 1,2,3,4 לצורכי אגרה, זאת בטענה כי היא מפרה זכויות יוצרים בשימוש שלה בשירו "יש לי אהבה" לצורך פרסומת של הערוץ.
על פי פרסום ב-YNET, הזמר הגיש את התביעה יחד עם חברת "צאן ברזל מוזיקה", בה נטען כי השימוש בשיר נעשה "ללא ידיעתם וללא רשותם". נוסף על כך, דוכין וחברת "צאן ברזל מוזיקה" טוענים כי הם התריעו על כך בפני ערוצי צ'רלטון, מה שלא עזר להם. עדיין לא הוגש כתב הגנה לתביעה.
עוד נכתב בכתב התביעה שהגיש ארקדי דוכין נגד חברת צ'רלטון כי "היצירה מוכרת, אהובה, רבת מוניטין וידועה, שהפכה לנכס צאן ברזל בתרבות הישראלית. דוכין, לרבות באמצעות מי מטעמו, הוא היחיד הרשאי והמוסמך להרשות שימושים ביצירה. הפרסומת המפרה נועדה לקדם את המוצר/מותג של צ'רלטון, ערוצי הספורט והיא פרסומת עצמית לערוצים שבבעלות, שליטת וניהול הנתבעת, אותם הנתבעת מפיקה ומשדרת".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    טוב מאד ארקדי
    מרמר 04/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תתבע להם תתחת אל תוותר על שקל נצלנים גנבים עבד כי ימלוך
    סגור
  • 1.
    כל הכבוד - יש הרגשה שהם עושים שיטת מצליח גונבים ...
    שופט 04/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם לא תובעים אותם אז אחלה ....מי שתובע ישלמו ...למה לשלם בהתחלה ...השופט צריך לפסוק תוספת של 50% יותר (450 אלף) בתביעה על המעשה של גניבה יצירה מוזיקלית לא אישור כדי שמקרים כאלו לא יחזרו
    סגור