ויראלי

הדוגמנית מותקפת ברשת: "למה להגיע ככה לחתונה ולגנוב את הפוקוס?"

בר זומר התייצבה הלילה לחתונה של גיסה (אחיו של בעלה) וגיסתה החדשה. הדוגמנית, שסיפרה כמה היא מתרגשת ואוהבת את משפחתו של כהן בשורת סטוריז מהאירוע, לא הצליחה לחמוק מביקורות קשות שהיו לעוקבים להגיד על השמלה הנועזת שלה. האם הגיסה התאכזבה?

מערכת ice | 
בר זומר בשמלת הערב (צילום מתוך חשבון האינסטגרם של בר זומר barzomer@)
לכבוד חתונת גיסה ובת זוגו, הדוגמנית ואשת העסקים, בר זומר, החליטה "לדפוק הופעה" ולהשקיע בשמלת ערב זהובה עם מחשופים נדיבים. 
מגיבים רבים שראו את התמונות שזומר העלתה מהאירוע לא ממש התחברו ללוק הכללי וביקרו את הכוכבת על כך שהשמלה שלה נראית כמו "שקית אשפה". כמו כן, נטען כי זומר יפה מדי וגנבה את ההצגה לגיסתה: "את יפה ואצילית אבל למה להגיע ככה לחתונה בלי חזייה ולגנוב את הפוקוס. יצא צומי מדי חארם על גיסתך". "גנבת לכלה את הפוקוס". "בושה וחרפה להגיע בשקית ניילון לאירוע. תכבדי את עצמך"... נכתב בין היתר בתגובות.
למרות ההשמצות וצרות העין, רבים מנגד גם פרגנו לדוגמנית ואשת העסקים וכתבו לה מחמאות על השמלה בעיצובה של מאי משיח: "אין יפות כמוך"... "מושלמת"... "שובת לבבות" ו"האישה הכי יפה בעולם".
 
 
מי שתהה אגב, זומר לא הייתה היחידה באירוע עם שמלה נועזת. הדוגמנית שתעדה את חמותה, אימו של אביב באירוע, לא הותירה מקום לספק שבמשפחתו של כהן הלוק שלה יותר ממקובל ושלא ירשמו חיכוכים עם הכלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה