ויראלי

יאיר נתניהו בצעד מרגש: "מתפלל להחזרת החטופים"

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, העלה תיעוד שלו מניח תפילין וברקע הוא כתב: "מתפלל לניצחון ישראל והחזרת החטופים". צפו בתיעוד
מערכת ice |  2
יאיר נתניהו (צילום באדיבות המצלם)
יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, חוטף ביקורות רבות על הדעות אותן הוא מציג לכל, ובעיקר על כך שברוב בזמן שהמדינה נמצאת במלחמה, הוא בכלל לא בישראל ומתגורר בימים.
על רקע השיחות להפסקת אש מול חיזבאללה, 101 חטופים ישראלים נמצאים בשבי החמאס כבר כמעט שנה שלמה. נתניהו הבן העלה פוסט לחשבון האינסטגרם שלו, בו הוא תועד כשהוא מניח תפילין, וברקע הוא כתבה: "מתפלל לניצחון ישראל והחזרת החטופים".
כזכור, רק אתמול (רביעי) יאיר נתניהו העלה ציוץ ארוך ותוקפני נגד פרשן חדשות 12, מוחמד מג'אדלה, על רקע הסערה של ח"כ איימן עודה ועמדותיו לגבי ארגון הטרור חיזבאללה. 
יאיר נתניהו פרסם צילום מסך של כתבה מהעיתון מקור ראשון בשנת 2020, שם הביאו ציטוט של איימן עודה עוד בשנת 2013 שהרעיף שבחים על מנהיג חיזבאללה, חסן נסראללה: "דוגמא ומופת של הקרבה ונאמנות". על כך הוסיף יאיר נתניהו: "תזכורת: זה היה רשת הביטחון של ממשלת לפיד-בנט- גנץ-ליברמן- התנועה האסלאמית. גם לאחר הבחירות הבאות אין להם ממשלה בלעדיו".
ראש חטיבת החדשות ברדיו נאס ופרשן חדשות 12, מוחמד מג'אדלה, עקץ את בנו של ראש הממשלה, כאשר צירף תמונה בה נצפה עודה מסתודד עם ראש הממשלה נתניהו במליאת הכנסת, וכתב: "אהלן יאיר".
 
על כך פתח נתניהו-הבן ברצף של שאלות לעברו של הפרשן: "ממתי נתניהו השתמש בו בתור רשת ביטחון? מה דעתך דרך אגב על הציטוט הזה של עודא? האם אתה בעד שצהל יחסל את חמאס וחיזבאללה עד היסוד? האם אתה מסכים שהם ארגוני טרור?".
נתניהו הבן לא הסתפק בכך והוסיף שלל שאלות היסטוריות לעברו של הפרשן: "בלי קשר - האם אתה מסכים עם זה שכמו שלערבים מגיע 22 מדינות, ולמוסלמים מגיע 55 מדינות , גם לעם היהודי מגיע מדינה אחת קטנה ששמה ישראל ולכן אתה מכיר בישראל כמדינת העם היהודי?".
עוד הפנה שאלות לפרשן חדשות 12: "האם אתה מכיר בכך שבארץ ישראל היו ממלכות קדומות בשם ממלכת ישראל וממלכת יהודה?", ודוגמא נוספת: "האם אתה מכיר בעובדה ההיסטורית שעל הר הבית עמד בית מקדש יהודי עד אשר הוא הוחרב ע״י הרומאים במאה הראשונה לספירה? מתי היה מדינה ערבית אסלאמית עצמאית שבירתה ירושלים ושמה פלסטין?".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אחרי התפילה אוכל שרצים, מה עשה בזה? (ל"ת)
    סי.ג.ר 09/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    שיתפלל להיעלמות של אביו, של אמו ושלו מהחיים הפוליטיים .
    a 09/2024/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ... והציבוריים שלנו ... רק שילכו לחיות חיי נועם ומותרות בכל מקום בעולם (כולל ישראל אם הם רוצים) רק בלי להיות חלק מחיינו ...
    סגור