תקשורת ומדיה

פרשן חדשות 12 חוטף מיאיר נתניהו: "אתה בעד שחיזבאללה יחוסל?"

מוחמד מג'אדלה, פרשן חדשות 12, עקץ את בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, וחטף ממנו ציוץ ארוך בטוויטר: "האם אתה בעד שצה"ל יחסל את חמאס וחיזבאללה עד היסוד? האם אתה מסכים שהם ארגוני טרור?"
מערכת ice |  2
יאיר נתניהו (צילום באדיבות המצלם)
בנו של ראש הממשלה, ואושיית הרשת, יאיר נתניהו, בציוץ ארוך נגד פרשן חדשות 12, מוחמד מג'אדלה, על רקע סביב ח"כ איימן עודה ועמדותיו לגבי ארגון הטרור חיזבאללה. לאחר רצף השאלות, הגיבו עוקביו של נתניהו-הבן: "בילבלת אותו הוא לא יעז להכיר במה שאמרת".
על מה מדובר? יאיר נתניהו פרסם צילום מסך של כתבה מהעיתון מקור ראשון בשנת 2020, שם הביאו ציטוט של איימן עודה עוד בשנת 2013 שהרעיף שבחים על מנהיג חיזבאללה, חסן נסראללה: "דוגמא ומופת של הקרבה ונאמנות". על כך הוסיף יאיר נתניהו: "תזכורת: זה היה רשת הביטחון של ממשלת לפיד-בנט- גנץ-ליברמן- התנועה האסלאמית. גם לאחר הבחירות הבאות אין להם ממשלה בלעדיו".
ראש חטיבת החדשות ברדיו נאס ופרשן חדשות 12, מוחמד מג'אדלה, עקץ את בנו של ראש הממשלה, כאשר צירף תמונה בה נצפה עודה מסתודד עם ראש הממשלה נתניהו במליאת הכנסת, וכתב: "אהלן יאיר".
על כך פתח נתניהו-הבן ברצף של שאלות לעברו של הפרשן: "ממתי נתניהו השתמש בו בתור רשת ביטחון? מה דעתך דרך אגב על הציטוט הזה של עודא? האם אתה בעד שצהל יחסל את חמאס וחיזבאללה עד היסוד? האם אתה מסכים שהם ארגוני טרור?".
נתניהו הבן לא הסתפק בכך והוסיף שלל שאלות היסטוריות לעברו של הפרשן: "בלי קשר - האם אתה מסכים עם זה שכמו שלערבים מגיע 22 מדינות, ולמוסלמים מגיע 55 מדינות , גם לעם היהודי מגיע מדינה אחת קטנה ששמה ישראל ולכן אתה מכיר בישראל כמדינת העם היהודי?", וכן: "האם אתה מכיר בכך שבארץ ישראל היו ממלכות קדומות בשם ממלכת ישראל וממלכת יהודה?", ודוגמא נוספת: "האם אתה מכיר בעובדה ההיסטורית שעל הר הבית עמד בית מקדש יהודי עד אשר הוא הוחרב ע״י הרומאים במאה הראשונה לספירה? מתי היה מדינה ערבית אסלאמית עצמאית שבירתה ירושלים ושמה פלסטין?".
אחת הגולשות הגיבה לדבריו של נתניהו הבן: "יותר מידי עובדות, קשה לעיתונאים בימינו להכיל ואני גם לא סגורה שהעובדות מעניינות אותם לכאורה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    יאיר אוהב היסטוריה (ל"ת)
    מיני מאוס 09/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    גם לי יש שאלות, אבל ליאיר
    הקיסר מקיסריה 09/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 3
    1. למה קיבלת הגליה לחו"ל? האם זה קשור לאלימות כלפי בן משפחה? 2. מה אתה מקבל במרפסת במיאמי מאחור? 3. מי מממן את החיים הנוצצים שלך?
    סגור