ויראלי

האקסית של אייל גולן נכנסת בגרושתו: "הגיע למצב של זוהמה"

רוסלנה רודינה התייחסה לסערת המטפלת: "גם לי אישית, זה כבר מציק. כי לא משנה מה - תמיד מקשרים אותי. אני לא קשורה ולא מעוניינת להיות בסיפור. לה יש את החיים שלה, זה לא משנה, אבל מציק שיש פה ילדים. יש פה אחים, שכמה שהם קטנים הם יגדלו ויכול להיות שהיא תתחרט על הדברים האלה. זה מרגיש כאילו היא מחפשת כל הזמן כותרות״
מערכת ice | 
אייל גולן (צילום פלאש 90/ אריה לייב אברמס)
נראה שהאזעקות ב-6:30 בבוקר לא ממש הטרידו את רוסלנה רודינה והיא התייצבה לפי התכניות בהשקת חנות הפופ אפ למותג התכשיטים שלה ״RUSMAZ״ בקניון עזריאלי איילון. בראיון ל-TMI עלה נושא מסקרן במיוחד, הקשר לאייל גולן הגרוש לגרושתו דניאל גרינברג אחרי סערת פיטורי המטפלת.
על היחסים עם אייל גולן סיפרה: ״בתכלס, היחסים ביני לבין אייל תמיד היו טובים. זאת אומרת, יש תקופות שיותר מן הסתם. אני נשואה, יש לי את החיים שלי ואת העסקים שלי. אבל תמיד היה לנו קשר טוב. אנשים מרימים גבה על הסטורי שהוא העלה עליי. לי זה נראה מובן מאליו. הוא תמיד מפרגן לי, אבל כנראה בטיימינג בו הוא פרסם את זה, אז נוצר דיבור סביב זה. אבל זה (הריב שלו עם גרינברג) באמת פחות מעניין אותי. אני חושבת שזה הגיע למצב של זוהמה. ואני מבחינתי יושבת מהצד ואומרת ׳מה קורה פה? ולמה אני יושבת בפנים? ולמה עוד פעם?״. 

עוד אמרה מה היא חושבת: "זה מרגיש כמו קרקס שלא נגמר. וכל פעם יש התעסקות למשוך איזושהי כותרת. בסוף הילדים גדלים וחבל להוציא את כל הדברים האלה החוצה. ובסוף - לכו תעבדו. מה אתם מתעסקים בשטויות וכותרות? רק כדי שיקבלו איזושהי חשיפה עכשיו? גם לי אישית, זה כבר מציק. כי לא משנה מה - תמיד מקשרים אותי. אני לא קשורה ולא מעוניינת להיות בסיפור. לה יש את החיים שלה, זה לא משנה, אבל מציק שיש פה ילדים. יש פה אחים, שכמה שהם קטנים הם יגדלו ויכול להיות שהיא תתחרט על הדברים האלה. כי זה מרגיש כאילו היא מחפשת כל הזמן כותרות״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה