ויראלי

אייל שני חוטף ביקורת חריפה: "תחושת בחילה קשה"

העיתונאי דוד רוזנטל מ"וואלה!", אכל במזנון של אייל שני בתל אביב, ותקף בצורה חריפה ביותר את העסק: "המנה הייתה מאוד לא טעימה. לכלוך, פיתה נוטפת ומתפרקת, רעב ותחושת בחילה"
מערכת ice |  3
אייל שני (צילום יוטיוב/ CBS Mornings)
כבר מזה שנים שהמזנון של השף אייל שני הפך לאחת ממוסדות הקולינריה החזקים בישראל. מדוכן קטן של אוכל רחוב שנפתח ברחוב אבן גבירול בתל אביב, הרשת התרחבה לכל רחבי הארץ ומספקת לישראלים את מה שהם הכי אוהבים - פיתות.
אבל גם האם אחרי מספר שנים שהמזנון פועלים ברחבי הארץ, ואפילו הספיקו לפתוח סניפים רבים בעולם, הם נשארו באותה רמה? על פי ביקורת אוכל שערך העיתונאי דוד רוזנטל מ"וואלה!", התשובה היא חד משמעית לא. בביקורת שערך רוזנטל על העסק, הוא סיפר כי הגיע לאכול בפעם הראשונה שם לפני כ-13 שנה שהמקום נפתח, ומאז הוא לא חזר.
כעת, רוזנטל חזר, והתאכזב בגדול. בביקורת שערך מהסניף של הרשת של אייל שני ברמת החייל בתל אביב הוא סיפר כי הזמין פיתה מינוט סטייק ותוספת ביצה, שעלתה 60 שקל, ועוד מסבחה ב-39 שקל.
על החוויה שהייתה לו סיפר כי: "הבשר היה סיבי בחלקו וצמיגי ביתר, תפל ובכמות קטנה ולא משביעה, בוודאי שלא ב-60 שקל. זו הייתה מנה תפלה במיוחד. המנה הייתה קטנה באופן מעליב, וגם מאוד לא טעימה. התיבול היה מלוח באופן בלתי אכיל". לסיום תקף רוזנטל: "השורה התחתונה היא לכלוך, פיתה נוטפת ומתפרקת, רעב ותחושת בחילה קשה".
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    נופל בפח
    קלינט 09/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל מי שראה את תוכניות הטלויזיה של אייל שני,יכל לראות במו עיניו כמה האדם הזה שרלטן,מתפלסף על הדברים הכי פשוטים(עגבנייה),נוגע כל הזמן במזון עם ידיים חשופות,הוא גם לא משדר היגייניות כמו ששף צריך להיות,והוא חושב שהמציא את הגלגל.בטוח שגם בביתו יש לכלוך,אי סדר ובלגאן.פלצן מיוחס לעדת הפריוולגים שהרימו אותו מעל לפופיק,והוא ממשיך לחגוג,לגבות מחירים מופרזים על דברים פשוטים ביותר. הפראיירים ימשיכו לקנות את השטויות שלו. בהצלחה
    סגור
  • 1.
    גם אני התנסיתי, פעם ראשונה ואחרונה
    צרכנית 09/2024/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אין קשר בין הסכום שנגבה לכמה זה טפל ולא משביע
    סגור
  • צודק
    קלינט 09/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא לקנות אצלו.
    סגור