ויראלי

הבת של אייל גולן מקבלת ברכה מהאב החורג: "אמא מתחרפנת"

אלירז שדה בברכה ממיסה לאלין גולן: "האמת, אני בטוח שגם שם תסתדרי, כי הבנת בגיל 18 את מה שלקח לי 40 שנה להבין, הטוב שלך שמור רק לך, ואם בא ניסיון זה רק כדי להרים אותך גבוה יותר. את אחות מרגשת לליאם ולאריאה, אמא קטנה ממש, הכל מהכל, לראות אתכם ביחד זה הכל בשבילנו"
מערכת ice | 
אלירז שדה מתרגש (צילום צילום מסך)
אלין גולן, בתם של אייל גולן ואילנית לוי, מציינת היום (שלישי) את יום ההולדת העברי שלה ואביה החורג אלירז שדה הקדיש לה ברכה מרגשת במיוחד. עם סרטון עתיר תמונות משפחתיות הוא בירך את בתו החורגת באינסטגרם בברכה מרגשת במיוחד.
שדה פתח: "חשבתי איך אצליח לכתוב לך ברכה שתצליח לרגש אותך, שתחזק אותך, ולהגיד לך תודה, ושתדעי, שמזל שיש אותך. סיימת בית ספר - ממש לא מזמן, ואני סיימתי עם טוסטים ופירות חתוכים בבוקר, ניהלת לימודים וקריירה בדרך שרק היינו צריכים להביט בגאווה מהצד, ידעת בדיוק מה את רוצה, לא פחדת לנסות, לטעות, לתקן, ללכת עד הסוף, לחפש את הקול שלך, את השחקנית שבך, בדרך שלך, ולנצח, פעם אחר פעם, הבנת את הקצב".

שדה המשיך: "כל הזמן הזה חיפשת להיות טובה יותר, עם עצמך ועם הסביבה שלך, להקשיב ללב ולתת למוח להיות שליט על הלב אבל שהלב ידבר. את אדם מאמין, את מאמינה בעצמך, מאמינה בטוב, כל הזמן לוקחת על עצמך יותר ויותר, ומבינה כמה כוח יש לך, יש בך, לעשות ולעבור ניסיונות, ולראות תמיד את הטוב, לצייר חיוך, תמיד". 
לקראת הגיוס הוסיף: "האמת, אני בטוח שגם שם תסתדרי, כי הבנת בגיל 18 את מה שלקח לי 40 שנה להבין, הטוב שלך שמור רק לך, ואם בא ניסיון זה רק כדי להרים אותך גבוה יותר. את אחות מרגשת לליאם ולאריאה, אמא קטנה ממש, הכל מהכל, לראות אתכם ביחד זה הכל בשבילנו, אושר של ילדה, חוץ מהבלגן שאת עושה בחדר, אמא מתחרפנת מזה. סומך עלייך בעיניים עצומות, ביטחון מלא, לומד ממך, גאה בך, מעריץ שלך".
לסיום הוא לא שכח לכתוב לאלין: "אלוהים יודע מה אעשה עם הברכה של גיל 19. אוהב מלא, מזל טוב אליני. אאחל לך להמשיך לראות את הטוב, תמיד, בעזרת השם". התגובות כמובן נמסו מהברכה המדהימה של שדה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה