ויראלי

אלירז שדה ואילנית לוי בויכוח: "היא דרמטית, עושה הצגות"

אילנית נשאלה האם הבת הקטנה שלהם תלך בעקבותם, על כך השיבה בצורה חדה וברורה: “מתפללים על זה שלא!”, אלירז הוסיף: “לא.. את סתם אומרת. היא כן, את לא”. אילנית טענה בהומור: “אבל יש לה ניצוצות…"
מערכת ice |  3
אילנית לוי ואלירז שדה (צילום יוטיוב/ HOT)
לא רוצים לראות המשכיות? מגישת קשת 12 אילנית לוי ובעלה, אלירז שדה הגיעו לארוחת השבועות החלבית של תנובה כמיטב המסורת. השניים אגב, נשאלו בראיון על בתם הקטנה אריאה ולראשונה חשפו האם הם רוצים לראות אותה גם מתפרסמת כמו הוריה ואחיה ליאם ואלין.
אילנית נשאלה האם הבת הקטנה שלהם תלך בעקבותם, על כך השיבה בצורה חדה וברורה: “מתפללים על זה שלא!”, אלירז הוסיף: “לא.. את סתם אומרת. היא כן, את לא”. אילנית טענה בהומור: “אבל יש לה ניצוצות…".

עוד סיפרו לגביה: "היא אוהבת, היא אוהבת קהל. היא אוהבת להתחפש. היא אוהבת לעשות הצגות. היא מאוד דרמטית, המימיקות מוגזמות, אני לא יודעת ממי היא ירשה את זה”.

צילום: אור גפן
לסיום הסבירה: "אנחנו גרים ליד מכון ויצמן. יש לנו שאיפה, אולי אולי…”. ואלירז השלים: “או זה, או זה, או זה. יש לה את כל האופציות”. אגב, בארוחה המדוברת נכחו גם השף ישראל אהרוני ובתו תמרה, קורין גדעון ואמה ורדה, השף רון יוחננוב, אסי ישראלוף וירדן הראל.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אילנית לוי
    אלון מרסל 06/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזה ניצוצות ניצוצות כמוך שאין לך טיפת כשרון לכלום
    סגור
  • 2.
    אילנית?
    צפי 06/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אילנית נשמה את באמת לא יודעת ממי היא ירשה את המימיקות החדות?????.????????????ואמיתי אני אוהבת אתכם.
    סגור
  • 1.
    אילנית עם פוזות מאוסות חולת רושם
    רחל הירושלמית 06/2024/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הצופים באילנית שבעו מהבעות פנים מוגזמות, של אילנית ודי אפשר לשנות ולהיראות אחרת להתנהג אחרת. הפוזות מול המצלמות והצביעות שלה, בבקשה רק תדברו עלי ועל זה שאני חולת נקיון, נמאס מזמן דיייייייי הבנו קלטנו ולא באה לנו בכייף דיי
    סגור