ויראלי

אילנית לוי חושפת בדמעות: "השביעו אותי שלא לצפות בזה"

המגישה במתקפה על הממשלה: "הם צריכים לשאת באחריות ולעשות, הם יכולים להשפיע וזו החובה שלהם. להורים של החטופים, למשפחות האלה, מותר לעשות ולהגיד הכל, כלום לא שפיט, צריך פשוט לסתום את הפה ולקבל את מה שהם אומרים, גם אם הם אמרו משהו לא יפה"
מערכת ice | 
אילנית לוי (צילום שי הנסב)
סרטון חטיפת התצפיתניות מבסיס נחל עוז, גרם לזעזוע גדול במדינת ישראל. עקב הטענות כי שרים בממשלה סירבו לצפות בסרטון המדובר, אמרה אילנית לוי בראיון חשוף וכואב ל'ערב טוב עם גיא פינס' בקשת 12, עד כמה היא כועסת על כך.
השחקנית והמגישה אילנית לוי, מלכת היופי של ישראל לשעבר, הגיבה בכאב גדול לנושא ויצאה למתקפה חריגה נגד שר האוצר בצלאל סמוטריץ' ושר המשפטים יריב לוין, טענות שהוכחשו לאחר מכן יש לציין, אבל גם נגד אחרים.

לוי אמרה בכאב גדול ובדמעות בראיון לפינס: "אחרי חודשיים-שלושה שצפיתי כמעט בכל דבר אפשרי, הילדים שלי ובעלי השביעו אותי שלא לצפות בזה יותר. ביום שפורסם הסרטון לא יכולתי וצפיתי בזה כי אמרתי ׳רגע, רגע׳, ההורים של הילדות צפו בזה, אז מי אני שלא אצפה כי זה קשה לי מדי? השרים? קשה להם? הם לא יירדמו בלילה? אז שלא ישנו בלילה, אף אחד מהם לא אמור לישון בלילה, בטח לא מקבלי ההחלטות".
עוד הוסיפה: "הם צריכים לשאת באחריות ולעשות, הם יכולים להשפיע וזו החובה שלהם. להורים של החטופים, למשפחות האלה, מותר לעשות ולהגיד הכל, כלום לא שפיט, צריך פשוט לסתום את הפה ולקבל את מה שהם אומרים, גם אם הם אמרו משהו לא יפה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה