ויראלי

מורן אטיאס בווידוי משפחתי כואב: "הדמעות חנקו את הגרון"

אטיאס כתבה: "בשולחן שבת שאלתי את אבא שלי אם לעשות את התהליך בארץ או בארצות הברית והוא ענה לי שאולי אלוהים לא רצה שאהיה אמא. למרות הדמעות שחנקו את הגרון וכיווצו אותי למקום העלוב שבו הרגשתי שאני לא ראויה.. הצליח לחמוק קול מגרוני ולענות שזה בדיוק מה שאלוהים רצה עבורי"
מערכת ice | 
מורן אטיאס בנק הפועלים (צילום ספיר סבג)
אחרי שסיפרה לאחרונה כי הוא שוב נפרדת לתקופה מהארץ, אך המלחמה תפסה אותה לא מוכנה, מורן אטיאס, אחת המגישות והדוגמניות המוכרות בישראל, שיתפה בווידוי סודי וכואב על אביה, שבזכותה לדבריה היא הפכה לאמא.
אטיאס כתבה: "בשולחן שבת שאלתי את אבא שלי אם לעשות את התהליך בארץ או בארצות הברית והוא ענה לי שאולי אלוהים לא רצה שאהיה אמא. למרות הדמעות שחנקו את הגרון וכיווצו אותי למקום העלוב שבו הרגשתי שאני לא ראויה.. הצליח לחמוק קול מגרוני ולענות שזה בדיוק מה שאלוהים רצה עבורי".

היא המשיכה: "אני ידעתי שאבא שלי רק אומר לי משהו מתוך מה שהוא מכיר. והוא רוצה בטובתי. ידעתי שאבא שלי אוהב אותי אז לא כעסתי. נשארתי בשולחן השבת. והמשפט הכל כך חזק הזה שפגע בי גם דחף אותי להחליט- לעלות על מטוס ולבחור בעצמי. לבחור להיות אמא. לפעמים האנשים שהכי אוהבים אותנו לא יודעים איך לדבר אהבה. הם לא קיבלו את הכלים".
אטיאס המשיכה: "ושם אנחנו צריכות, צריכים לראות מעבר ולהבין שהתשובה לא נמצאת אצלם אלא אצלינו- התשובה נמצאית בתוכי. אבא שלי עזר לי להחליט. אבא שלי עזר לי להיות אמא ואני מודה לך פאפי. אני אוהבת אותך ומי היה מאמין שליה יעל היא קופי שלך, מורדי קטן. אותו אף קטן, אותם חדודים למרות שקראתי לה על שם אמא אשתך מזה 46 שנה היא גם שלך ובזכותך. אוהבת אותך אבא ואני גאה לראות אותך משחרר וכה רגיש".
היא כתבה לסיום: "תבכה זה בסדר. אנחנו אוהבות אותך כך חזק ורגיש. תודה שאתה סבא מדהים. מה שמתחיל מכאב יכול להסתיים בשמחה הכי גדולה של החיים. ולכל אלה שמתלבטות ושואלות אותי .. התשובה היא בך. תבחרי במה שאת רוצה לעצמך, כי שם האושר האמיתי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה