ויראלי

יוצאת הריאליטי חושפת: "סטורי יכול להגיע ל-50 אלף"

מה באמת קורה מאחורי הקלעים של האינסטגרם? פליטת האח הגדול, ספיר בורגיל, שיתפה עם עוקביה את כל הסודות של קוד הקופון ו"בשיתוף עם". וגילתה מתי משלמים לה על פרסום, מדוע היא מפרסמת בחינם לפעמים ומה קובע כמה כסף משפיענית תקבל? התשובות בפנים

מערכת ice | 
ספיר בורגיל (צילום אינסטגרם)
כשהרשת מוצפת בכוכבות שמשווקות מוצרים עם קוד קופון, אין ספק שהמציאות מאחורי התעשייה מסקרנת רבים. יוצאת האח הגדול, ספיר בורגיל, שנשאלה המון שאלות על הסכומים שעושים משפיענים, החליטה לתת לעוקביה הצצה נדירה למציאות של כוכבי רשת.
"זכיתי להתפרנס מהאינסטגרם אבל לא רק", סיפרה היום בורגיל, פליטת האח הגדול בסשן שאלות תשובות שעסק ברובו בעבודה בסושיאל.
בורגיל המשיכה וסיפרה: "אנשים נוטים לחשוב שאם אתה מפורסם יש לך כסף או שמציעים לך כל היום עבודה. בת'כלס, זה ממש לא המצב", יחד עם זאת, בורגיל הודתה: "כל יום אני בהלם מחדש מכל העולם הזה של האינסטגרם. זה פשוט ביצת הפתעה ענקית... עולם מטורף".
בורגיל אף שיתפה את עוקביה בהבדל בין פוסטים בשיתוף לפוסטים מסחריים שאינם בשיתוף: "כשאני מעלה סטורי שרשום 'בשיתוף עם', זו עסקה שאני מקבלת עבורה כסף. כשאני מתייגת עסק ללא 'בשיתוף' – זה ללא כסף. זה סתם כי בא לי לפרגן ואני עושה את זה המון באהבה, בעיקר לעסקים פה בדרום".
עוד אמרה בורגיל בקשר לבחירת הלקוחות איתם היא עובדת: "מותג שרוצה לעבוד איתי לצורך העניין שולח מוצרים. במידה והתחברתי, השתמשתי, ראיתי שאני אוהבת ויש תוצאות, רק אז יוצאים לדרך ומתחיל סוג של משא ומתן".

מתוך חשבון האינסטגרם של ספיר בורגיל sapir_borgil_aklom
@
בורגיל סיפרה גם כי היא נערכת ליום שאחרי, במידה וכבר לא תהיה לה עבודה באינסטגרם, ולכן עובדת על מותג מתחום הבישול. 
לשאלת התשלום עבור פרסום באינסטגרם, בורגיל השיבה בכנות: "תלוי בפרויקט. לפעמים זה על סטורי / כמה סטורים / רילס. לפעמים זה תשלום על עבודה ארוכה ומשותפת. הכל משתנה בהתאם לדרישות ולתקציב. אני יכולה להגיד שלפני לא הבנתי מה  העוצמה והסכומים המטורפים שיש כאן... והייתי בהלם אבל אחותכם לא תשאיר אתכם במתח: סטורי יכול להגיע גם ל-50 אלף. כמובן שמשתנה מאחת לאחת, חשוב לציין. הכל תלוי בנתונים, צפיות, מכר קודם ועוד...".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה