ויראלי

הזמרת האהובה בישראל חושפת את הסיבה להיעלמות: "בהיריון בסיכון"

באינסטגרם שלה נסרין קדרי חשפה: "ההיריון השני שלי הוא היריון מיוחד, לא דיברתי על זה עד היום, בעיקר בגלל התקופה שאנחנו נמצאים בה, הרגשתי שהצרות הפרטיות שלי מתגמדות לעומת מה שאנחנו עוברים ביחד כעם. אבל דווקא רגע לפני הלידה החלטתי לשתף אתכם שאני נמצאת בהיריון בסיכון עם עניין רפואי שמלווה אותי לאורך התקופה"
מערכת ice | 
נסרין ובעלה רום שמיר (צילום מתוך האינסטגרם)
וידוי כואב של נסרין קדרי, אחת הזמרות המובילות בישראל, שעומדת בפני שינוי משמעותי בקריירה ובחייה האישיים. קדרי תפסיק את הופעותיה החל מה-19 בספטמבר, כשבוע מהיום, בשל הריונה המתקדם, אבל כעת היא חושפת מה הסיבה לכך.
באינסטגרם שלה היא חשפה: "ההיריון השני שלי הוא היריון מיוחד, לא דיברתי על זה עד היום, בעיקר בגלל התקופה שאנחנו נמצאים בה, הרגשתי שהצרות הפרטיות שלי מתגמדות לעומת מה שאנחנו עוברים ביחד כעם. אבל דווקא רגע לפני הלידה החלטתי לשתף אתכם שאני נמצאת בהיריון בסיכון עם עניין רפואי שמלווה אותי לאורך התקופה".

קדרי המשיכה: "כמה פעמים במהלך ההיריון עמדתי מול החלטה האם הגיע הזמן להפסיק להופיע והתבקשתי להקשיב לגוף שלי- והגוף שלי אמר לי להמשיך. ערב ערב, בקיץ עמוס בהופעות בכל הארץ, הקהל המטורף שלי נתן לי כוחות על להמשיך ולשמח אותו עד החודש התשיעי, אני חייבת המון לקהל שלי, לעם ישראל היקר על החיבוק החם שקיבלתי. זה בזכותכם".
עוד סיפרה: "אז היום אני יוצאת לחופשת לידה ורגע לפני החלטתי להקליט מיני אלבום כמתנה צנועה לכם, כולו שירים שמחים ומרימים שיעשו לכם קצת טוב על הלב בימים הקשים האלו וכשאעדר מהבמות תמיד תוכלו להכנס ולראות אותי בהופעה חיה בקליפים שצילמתי לכל השירים ולהרים איתי מהבית עד הפעם הבאה שנפגש מחדש".
בעלה רום שמיר כתב לה בתגובה על הפוסט שהעלתה: "הגאווה הכי גדולה בחיים שלי אשתי את אחת ויחידה מלכת העולם אני אוהב אותך מעריץ שלך". שורה של חברים וזמרים כמו איתי לוי ועדן חסון ביקשו לחזק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה