ויראלי

צפו: אביב אלוש מהפנט את הקהל במחווה יהודית מרגשת

רגע מפתיע בערב הוקרה לעובדי אסותא: השחקן והמוזיקאי אביב אלוש תקע בספונטניות בשופר מהבמה וגרם לקהל להצטמרר. "מהמקום הכי צר, משם אתה יכול להגיע הכי הכי גבוה, כמו השופר", הסביר    

מערכת ice | 
אביב אלוש (צילום אינסטגרם)
השחקן והמוזיקאי, אביב אלוש, הפתיע הלילה את הקהל בהופעתו ותקע בספונטניות בשופר. אלוש, שהוסיף ברכה "שנתקבלה תפילה ברצון" סיפר השבוע לעוקביו כי ראשי התיבות של חודש אלול הם "אפשר לקלקל ואפשר לתקן", והסביר את המשמעות של השופר עבורו:
"מה ההפך של ייאוש? תקווה. לשון קו. הקו של ישראל. זה הכוח של עם ישראל. ישראל זה ישר אל. יש לי כוח לרדת מיעקב, מהעקב, מהנקודות הכי נמוכות שלי, מהמקום הכי צר שלי, משם אתה יכול להגיע הכי הכי גבוה, כמו השופר".    
על פי ההלכה, מצוות התקיעה בשופר בחודש אלול היא בגדר זעקת תפילה כלפי שמים וניסיון לעורר אנשים לתשובה.
אלוש, שתקע בשופר באירוע הוקרה לעובדי ועובדות ביה"ח אסותא באשדוד, הזמין לבמה גם את עידן רייכל "המהם הזה", שהופיע גם הוא בפני העובדים.
כזכור, אלוש פרסם שהנה סרטון של שירה ותפילה משותפת בכיכר החטופים ויצא נגד התנהלות התקשורת בסיקור ההפגנות: "תמונות שלא יראו לכם בחדשות.. ולמה? כי אחדות, אהבה ותפילה משותפת זה לא מוכר ולא תורם שום דבר לעם ישראל ולמורל הלאומי".
אלוש אף הנחה השנה אירוע קריאת שמע ברחבת הכותל בירושלים, שנוהל על ידי מטה משפחות החטופים. במסגרת האירוע, פגש אלוש את אשת ראש הממשלה, שרה נתניהו, שאמרה לאלוש: "אני שמחה שאתה בתהליכי התחזקות. זה תמיד טוב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה