ויראלי

מעיין אדם מודיעה על מעבר דרמטי בקרוב: "יהיה כיף"

מגישת קשת 12 מעיין אדם משתפת בפני מאות אלפי העוקבים כי היא מתכננת שינוי גדול בחייה: "מתלבטת"
מערכת ice |  1
מעיין אדם (צילום מסך קשת 12)
מגישת קשת 12 מעיין אדם משתפת היום (שני) את העוקבים כי היא ובן זוגה יובל צלנר מתכננים מעבר גדול ממש בקרוב.
בסטורי שהעלתה מעיין אדם חשפה כי היא מחפשת דירה חדשה, בזמן שהיא עובדת בבית של חברתה ליאת: "יובל ואני מחפשים לעבור דירה כי חסר חדר לקדם ואני מתלבטת איך להציע לה שנעבור אליה. יהיה כיף. אנחנו גם ככה יחד כל היום".
מעיין אדם עוברת את השנה הקשה בחייה, וחווה בה המון שינויים ודרמות. בשנה האחרונה היא איבדה את אחותה האהובה מפל אדם ז"ל, שנרצחה ב-7 באוקטובר במסיבת הנובה. בימים האחרונים חשפה מגישת הטלוויזיה ומשפיענית הרשת, כי הסיבה שאושפזה באחרונה הייתה גילוי של סרטן נדיר בשחלה.
באותה שנה משוגעת, בה הפכה גם לאחת מנשות התקשורת המשפיעות בישראל בטלוויזיה, לצד הרשתות החברתיות, הצטלמה מעיין אדם בנוסף לריאליטי "מחוברים – החיים במלחמה" ב-HOT, שהפרק הראשון שלו שודר בסוף השבוע.
בקטע מתוך העונה ה-11 של הסדרה שישודר ב"הוט", חושפת מעיין אדם את ההסתייגות של אמה ואחיה, מהצורה בה היא מנציחה בכלי התקשורת וברשתות החברתיות את אחותה מפל ז"ל.
בקטע נצפית מעיין נוהגת ברכבה ומספרת בגילוי לב: "אז אני בדרך לאמא, שהיא לא תהיה לבד. רבתי איתם פיצוצים, גם איתה וגם עם ירדן, אח שלי. קשה להם עם הנופך התקשורתי שאני נותנת לדבר הזה. ירדן כתב לי משהו, שזה כאילו מוזר שאני מדגמנת על האדמה שותתת הדם. אני לא יודעת מאיפה להתחיל לענות לזה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    די! אני בהלם!
    שטעטלער 09/2024/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מעיין אדם מתכננת לעבור דירה? די! אתם לא אמיתיים! מי היה מאמין? וואו, איזה חיים טובים יש לסלבס! וברצינות - היא לקחה את אחד הדברים הכי שגרתיים שעושים המוני אנשים בעולם, וניפחה אותו לדרמה מתוקשרת על כלום. די כבר לייצר באזזז בשקל תשעים.
    סגור