ויראלי

מיכל הקטנה בווידוי כואב: "גרועה בלהסתיר, זה גובה ממני הרבה"

כוכבת הילדים ענתה לשאלה האם היא בוכה ליד הילדים שלה: "אני נשארת אני, כשאני מרגישה אני בוכה, לפעמים עצובה, לפעמים שמחה, אבל תמיד תמיד תמיד אוהבת ותמיד כאן בשבילם והם היום יודעים שאני מתבודדת אני מתחזקת באמונה שהכל לטובה ולא כקלישאה אין עוד מלבדו!"
מערכת ice | 
מיכל ויצמן (צילום יוטיוב/ מיכל הקטנה)
מיכל הקטנה, כוכבת הילדים אולי המוכרת בישראל, נשאלה בסשן של שאלות ותשובות עם העוקבים שלה באינסטגרם "את בוכה ליד הילדים שלך?", והתשובה שהיא סיפקה הייתה פתוחה לגמרי ונתנה מבט לחיים מעבר לבמה ולצד הפחות נעים.
מיכל כתבה: "בהחלט. אני מחוברת מאוד לרגשות שלי, לכל רגש ורגש. אני גרועה בלהסתיר ובתכלס להסתיר גובה ממני כל כך הרבה יותר אנרגיה מאשר שניה לפרוק הכל החוצה ולשחרר את הכאב. הילדים שלי הם המראות שלי ואני שלהם, כמו שהם בוכים, מתעצבנים, מתרגשים - גם אני בוכה, מתעצבנת, מתרגשת, גם לי מותר להביע את הרגשות שלי. הם מקבלים את כל הספייס וההקשבה לרגשות שלהם וזה החינוך שאני רוצה להנחיל בהם".

עוד היא כתבה: "שיהיו סבלניים וקשובים אחד לשני ולאחרים, שלא ישפטו אחרים בשעת כעס ושידעו לתת כתף ואוזן קשבת למי שזקוק לכך. שישימו את האגו בצד וילמדו לתקשר את מה שהם מרגישים ולא לשמור בבטן. בתקופות כאלה, של שינוי, יכולה להיווצר הרגשה של הרבה אי וודאות ואי וודאות מעלה הרבה ספקות, שאלות ופחדים בסופו של דבר בתוך האי וודאות חובה לייצר וודאות של יציבות ובטחון אני מעדיפה להעניק להם שקיפות ולהסביר את הדברים בדיוק כמו שהם, לא לתת להם תחושה שהכל ורוד, שאמא תמיד חזקה ותמיד מאושרת. זה לא באמת יתן להם כלים להתמודד עם העולם האמיתי ולא באמת יווצר בינינו אמון וקשר עמוק".
לסיום היא ניסתה להדגיש: "ולכן, אני נשארת אני, כשאני מרגישה אני בוכה, לפעמים עצובה, לפעמים שמחה, אבל תמיד תמיד תמיד אוהבת ותמיד כאן בשבילם והם היום יודעים שאני מתבודדת אני מתחזקת באמונה שהכל לטובה ולא כקלישאה אין עוד מלבדו!".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה