ויראלי

מיכל הקטנה חוגגת יום מאושר: "אהובתי, אשת חיל שלי"

כוכבת הילדים בירכה את שרית חג'ג': "אני אוהבת אותך ומוקירה הרבה הרבה מעבר למה שמילים יכולות להביע. מי יתן ובריאות תמיד תמיד תישכון בך ונחת ימלא אותך מכל סובביך את אחת יחידה ואין מי שישווה לך, אוהבת אותך! מיכלי"
מערכת ice | 
מיכל ויצמן (צילום יוטיוב/ מיכל הקטנה)
אשתו של איש העסקים ויזם הנדל"ן עידו חג'ג', שרית, חוגגת את יום הולדת ומיכל הקטנה, אחת מכוכבות הילדים הגדולות בישראל, מברכת אותה בצורה מרגשת כאחת מחברותיה הקרובות ביותר, בסטורי שהעלתה לכבודה.
מיכל כתבה: "אהובתי, אשת חיל שלי, אישה שהיא כולה עולם עגול ומושלם בעל מליון רבדים וצבעים אם לתפארת, חמה ומלטפת נחושה, מלאת מטרות ואינספור שיאים והישגים. את האדמה תחת רגלייך עדרת בקפידה, ניקשת כל עשב שצץ משום מקום, שתלת זרע זרע, השקת הייטב ובעיקביות וכעת הינך קוטפת בזהירות פרי ועוד פרי".

עוד המשיכה כוכבת הילדים וכתבה לחברתה: "ואיזה כיף לראות אותך ככה! להציץ עליך מהצד ולהתמלא בגאווה! עד כדי כך שבא לי שכולם ידעו שאת! האישה המדהימה שאת! שריתוש המון המון מזל טוב תמשיכי להאיר לנו את החיים ולהנות מהם כמו שרק את יודעת".
לסיום היא בירכה את שרית חג'ג': "אני אוהבת אותך ומוקירה הרבה הרבה מעבר למה שמילים יכולות להביע. מי יתן ובריאות תמיד תמיד תישכון בך ונחת ימלא אותך מכל סובביך את אחת יחידה ואין מי שישווה לך, אוהבת אותך! מיכלי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה