ויראלי

"הפשוטע" מודיע על מעבר דרמטי: "מחפשים פרוטקציות"

בר אלמליח דונצוב, המשתמש שעומד מאחורי תופעת הרשת "הפשוטע", פרסם בקשה חריגה לחברים שלו בעמוד הפייסבוק שלו
מערכת ice | 
בר אלמליח (צילום מסך רשת 13)
בר אלמליח דונצוב, הידוע ברשת בתור הפרופיל המוכר "הפשוטע", מפרסם לעוקבים שלו כי הוא מתכונן למעבר דרמטי עם משפחתו.
כיום הוא מתגורר בגוש דן אך בעקבות המעבר שלו לעיר מודיעין הוא פרסם פוסט וביקש מהעוקבים המלצות על גן המתאים לבתו הקטנה עלמה בעיר החדשה. בפוסט שפרסם אתמול (ראשון) כתב: "מחפשים פרוטקציות בגנים במודיעין. מי שמכיר שיכתוב".
לפני כשנה בר אלמליח דונצוב, אושיית הרשת המוכרת יותר כ-פשוטע, שהינו עמוד וויראלי שאותו מנהל ברשתות החברתיות השונות, הודיע כי הוא חובק ילדה ראשונה. בפוסט שפרסם בחשבון האינסטגרם שלו כתב בין היתר אלמליח: "אומרים שהדבר שילדים הכי צריכים זה חום ואהבה ויש לנו בשבילך ארגזים קטנטונת".
 אלמליח דונצוב סיפר על התהליך שהוא ובן זוגו עברו: תמיד חלמתי שנקים משפחה. יש כל כך הרבה סוגים של משפחות חד מיניים, חד הוריים, הורות משותפת, גרושים, ואפילו נשארו כמה של אמא ואבא שעוד ביחד והיום עלמה נולדה וזאת המשפחה שלי הפוסט הזה לא יהיה שלם בלי שאכתוב על כריסטה המושלמת, האישה שבזכותה הקמנו את המשפחה הזאת. את כריסטה אני ואורי הכרנו לפני שנה וחצי, היא אמרה שהיא רוצה לעזור לזוג להקים משפחה, וכך קרה".
בהמשך הפוסט, פנה אלמליח דונצוב לבתו הטרייה וכתב: "תקשיבי רגע עלמה, אני נגד להשתכר, לעבוד זה חשוב, אחריות כלכלית, לחסוך כסף לבן ליום שחור, וגברים רעילים זה רע. וברצינות, עלמה, חלמנו עלייך המון זמן והנה את כאן כפרה שלי. אומרים שהדבר שילדים הכי צריכים זה חום ואהבה ויש לנו בשבילך ארגזים קטנטונת. אני מקווה שאני אהיה סבבה ואם לא יש לך עוד אבא להאשים והכי חשוב שתהיי לי בריאה, בשורות טובות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה