תקשורת ומדיה

האיש שמאחורי פרופיל "הפשוטע" נחשף בפוסט כואב

בר אלמליח דונצוב, יוצר התוכן שעומד מאחורי עמוד האיסטגרם הסופר-מצליח "הפשוטע", חושף ביממה האחרונה את ההתמודדות שלו עם אכילה רגשית. "כל החיים שלי זה בא בגלים, או שאני ממש רזה או שאני דבה. אין באמצע". איך הגיב לו עידן עמדי?

מערכת ice | 
בר אלמליח (צילום מסך רשת 13)
בפוסט, אותו הוא מכנה "הכי רגיש וחשוף שהעליתי אי פעם", מספר בר אלמליח דונצוב, מבעלי העמודים החזקים ביותר באינסטגרם, על הרגלי התזונה הבעייתיים שלו בתקופה האחרונה: "אין לי יום בלי טורטיות ושמתי לב שהשמנתי אבל זה לא מונע ממני להמשיך להזמין 24 נאגטס".
לדברי אלמליח, שהפך לאב בסוף השנה שעברה והביא ילדה לעולם יחד עם בן זוגו, נושא המשקל תמיד התבטא אצלו באופן קיצוני. "כל החיים שלי זה בא בגלים או שאני ממש רזה או שאני דבה. אין באמצע. או גל גדות או גל גדול. בתיכון גם הייתה לי בולמיה. לא ממליצה, זה לא בריא".
אלמליח ממשיך בפוסט לפרט את המאמצים הכושלים שלו במשך הזמן לרדת במשקל כמו הכנת תפריט מסודר, המסת שומן בקור, שימוש בזריקות הרזיה ואימונים עם מאמן כושר אישי: "יצאתי משם מצולקת".
הצהרת הכוונות של יוצר התוכן בסוף הפוסט החצי מצחיק חצי נוגע ללב, היא לחגוג את יום ההולדת הבא שלו, בעוד 10 חודשים, כאדם רזה: "הצבתי לעצמי מטרה ריאלית להיות עד אז מאיה קיי. תחזיקו לי אצבעות", סיכם אלמליח.בין המגיבים שכתבו ל"הפשוטע", גם מפורסמים רבים שעוקבים אחרי הפרופיל המשעשע: עידן עמדי ענה: "גנטיקה טובה, חודש עושה אותך רמבו". דנית גרינברג, דור הררי ונטע ברזילי, משתתפי העונה הנוכחית של "רוקדים עם כוכבים" הציעו לאלמליח להצטרף לרחבה. מגיש חדשות 13, עומר ירדני, הדגיש שמתוך הפוסט הארוך: "אני ראיתי רק טורטיות" . קובי מרימי, נציג ישראל לאירוויזיון לשעבר הזדהה וכתב "סיפור חיי". ומושיק גלאמין חתם בהמלצה: "כל החיים אני במאבק על המשקל. הכי עזר לי עד עכשיו זה השאיבת שומן. ממליץ".   
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה