ויראלי

מלכת היופי לשעבר במהלך עסקי מטורף: "רגע של הארה, תודה לבורא עולם"

רוית אסף הודיעה על מכירת רשת בתי הספר למקצועות היופי שהקימה לאחר מעל לשני עשורים, כדי להתמקד בחיים האישיים ובמשפחה. אסף תמשיך לפעול כפרזנטורית ולתמוך בתלמידים: "כבר שנים שבא לי לערוך שינוי מקיף במרוץ החיים"

מערכת ice | 
רוית אסף (צילום אור גפן)
רוית אסף, מלכת היופי של ישראל לשנת 1992, הודיעה בסוף השבוע על החלטתה למכור את רשת בתי הספר למקצועות היופי שבבעלותה, לאחר שזוהתה עם הרשת במשך מעל לשני עשורים. אסף, שמסבירה שהגיעה הזמן לשחרר ולעשות שינוי בחייה, תמשיך לפעול כפרזנטורית ולפגוש תלמידים, אך תשאיר מאחור את ניהול ותפעול הרשת במטרה להתמקד יותר במשפחה ובזמן פנוי לעצמה.
לפי הפרסום של רוני שיינר בוואלה, אסף כתבה: ""אז אחרי 25 שנים של עסק מדהים שהקמתי בעשר אצבעותיי, החלטתי שהגיע הזמן לשחרר.. שהגיע הרגע לעשות משהו אחר...  היום, בגיל 50, הבנתי ש- Its now or never. כבר שנים שבא לי לערוך שינוי מקיף במרוץ החיים! יותר לעצמי ולמשפחה, יותר בנחת, פחות בריצות ולחצים".

"יותר ליהנות מזמן פנוי והכי חשוב להיות הרבה יותר עם ובשביל מפעל החיים האמיתי וזה שבסופו של יום הכי חשוב בעולם - המשפחה שלי... תודה להוריי, ליובל ולילדים, תודה לבורא עולם על ההזדמנות, על רגע של הארה וההחלטה ששינתה את חיי - המתנה שלי לגיל 50".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה