ויראלי

שלום אסייג נפרד בעצב: "תנחומים למשפחה היקרה, יהי זכרו ברוך"

אסייג ניסה למצוא מילים לאחר מותו של יוסי וידר בגיל 57 בלבד: "אני המום ועצוב כמו כל החברים שלו. יוסי היה בחור מאוד מוכשר שעזב עסקים מוצלחים ורדף אחרי חלומו להיות בדרן. הוא היה איש של מעשים טובים, המון נתינה לזולת והראשון להתנדב. היה בעל, אבא, סבא וחבר מדהים. שולח תנחומים למשפחתו היקרה, יהי זכרו ברוך". 
מערכת ice |  7
שלום אסייג (צילום אינטסגרם shalomasyag@)
אחרי שנודעי כי בגיל 57 בלבד, הקומיקאי, החקיין והשחקן יוסי וידר הלך לעולמו, יוצר הסדרות האהובות של רשת 13, "שנות ה-80" ו"שנות ה-90", שלום אסייג ספד אמש (שבת) בשיחה עם mako למי ששיחק בסדרותיו את מנדל הרומני.
אסייג ניסה להסביר: "אני המום ועצוב כמו כל החברים שלו. יוסי היה בחור מאוד מוכשר שעזב עסקים מוצלחים ורדף אחרי חלומו להיות בדרן. הוא היה איש של מעשים טובים, המון נתינה לזולת והראשון להתנדב. היה בעל, אבא, סבא וחבר מדהים. שולח תנחומים למשפחתו היקרה, יהי זכרו ברוך". 

מיקי זוהר, שר התרבות והספורט, כאב את הבשורה המרה: "כאבתי מאוד לשמוע על פטירתו של השחקן יוסי וידר, מהיכרותי האישית איתו גיליתי אדם טוב לב, מוכשר וחכם שמתחבב על כל מי שפוגש אותו. יוסי שהלך לעולמו בגיל צעיר, הספיק לשמח אנשים רבים ולהפוך לחלק מהתרבות הישראלית שמלווה אותנו, אם זה בשנות ה-80 ובהילולה או בתוכניות עם דידי הררי ויהורם גאון. יהי זכרו ברוך", כך זוהר.
"אני המום מהידיעה המצערת על יוסי היקר", אמר ירון אילן ל-mako. "את יוסי הכרתי כשליווה אותי כמה עונות בתוכנית 'ריח מנטה' בה הופיע בדמותה של סימי האמא המרוקאית. הוא גם היה לתקופה מסוימת חלק מתוכנית הרדיו שלי ברדיו ירושלים כחקיין, ואף הופענו כמה פעמים במופעים משותפים. יוסי היה לפני הכול איש משפחה שכל כך אהב את רעייתו והיה קשור אל המשפחה בנימי נשמתו. הוא היה איש מלא חום ואהבה ותמיד עם חיוך ומלא בהומור ושמחה. כשאושפזתי בבית החולים הגליל בנהריה, לפני שנתיים, יוסי שהיה תושב נהריה הרבה לבקר אותי ודאג לשבת שעות ולהצחיק אותי. זאת ידיעה מאד עצובה עבורי, משתתף בצער המשפחה. איבדנו איש מוכשר ולפני הכול אדם טוב".
השחקן יגאל עדיקא, ששיחק לצד וידר ב-"שנות ה-80" ו"שנות ה-90", אמר ל-mako: "עדיין מנסה לעקל, לא מבין איך. הוא היה אדם נפלא מלא שמחת חיים, חקיין בחסד ושחקן נפלא. איש טוב, תהיה נשמתו עדן. זה לא ייאמן כי האיש היה מאוד ספורטיבי, רוכב על אופניים כל יום בחוף הים. כל כך עצוב. לאחרונה הוא איבד את אימו ולפני את אביו. אין לי מילים".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    חבל עליך איש יקר
    אפי חיילי צה"ל 09/2024/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    את וידר הכרתי בתקופת מלחמת לבנון השניה עת נסענו עם מיטב האומנים ליאור נרקיס ועוד לבת החולים רמב"ם לבקר את הפצועים מהמלחמה אך הפך להם את האווירה הרעה בבדיחות ובידור יהי זכרו ברוך תהיו חזקים דבורית והמשפחה
    סגור
  • 6.
    דניאל יא מכוער
    קרעי 09/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 5
    דניאל נראנ כמו קוף סיני מכוער אש מתאים לפרידה
    סגור
  • 5.
    פייזר פייזר
    בר מוחא 09/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 3
    פייזר פייזר פייזר פייזר כל מי שהזריק ימות תוך שנה שנתיים
    סגור
  • 4.
    יהי זכרו ברוך..שהמשפחה תנוחם משמיים. (ל"ת)
    ורה 09/2024/08
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 3.
    דקטטורה
    זוזו 09/2024/08
    הגב לתגובה זו
    1 2
    לצערנו עוד יהיו הרבה השלכות על הטירלול שעברה המדינה לפני 4 שנים
    סגור
  • 2.
    אדם מצחיק יהיה זכרו ברוך אהבתי אותו בתור הרומני חבל אדם (ל"ת)
    פוקה הירש 09/2024/08
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 1.
    יוסי וידר
    אהרון 09/2024/08
    הגב לתגובה זו
    8 0
    איש יקר שימח אנשים עם כל החיקויים שלו יהי זיכרו ברוך
    סגור