ויראלי

האקס של נועה קירל מפתיע אחרי הצעת הנישואין: "בשעה טובה"

האקס של קירל, הדוגמן ברק שמיר, הפתיע אחרי הצעת הנישואין שקיבלה: ״בשעה טובה, מזל טוב״, הזמרים עדן חסון, סטטיק ועדי ביטי שלחו גם הם מזל טוב, אך גנב את ההצגה הפזמונאי רון ביטון, שכתב לקירל את ״פאוץ׳״ וכעת בירך: "אימאל׳ה, אחותי מתחתנת! איך אני מתרגש, אהובים שלי״. דנה זרמון בירכה גם היא: ״בשעה טובה״
מערכת ice |  1
דניאל פרץ, נועה קירל (צילום אינסטגרם/ דניאל פרץ, עומרי סילבר)
אחרי ששוערה של נבחרת ישראל בכדורגל ובאיירן מינכן הגרמנית, דניאל פרץ הציע נישואין לזוגתו בשנה וחצי האחרונות, הזמרת ואחת הכוכבות הגדולות בישראל כיום, נועה קירל, הסלבס והחברים הטובים ואפילו האקסים המיתולוגיים התייצבו כדי לברך.
מגיש תוכנית הבוקר ברשת 13 עומר ירדני כתב בהומור: ״אם צריכים מישהו שיופיע בחתונה, דברו איתי״, הדוגמנית מאיה קיי שכיכבה העונה ב'רוקדים עם כובים' כתבה לקירל: ״אהובתי, איזה כיף, מזל טוב״.

הזמרים עדן חסון, סטטיק ועדי ביטי שלחו גם הם מזל טוב, אך גנב את ההצגה הפזמונאי רון ביטון, שכתב לקירל את ״פאוץ׳״ וכעת בירך: "אימאל׳ה, אחותי מתחתנת! איך אני מתרגש, אהובים שלי״. דנה זרמון בירכה גם היא: ״בשעה טובה״.
עפר שכטר פרגן לארוס הטרי בצורה משעשעת: ״טוב, שוער״, הדוגמנית ובת זוגו של עומר אדם, יעל שלביה, כתבה: ״מזל טוב״ עם שלושה אימוג׳יז של לב אדום. ירדן הראל הנרגשת רשמה: ״מזל טוב, נסיכה״.
השחקנית אגם רודברג כתבה: ״מזל טוב, ממוש״. ירדן אדרי שכיכבה ב'אח הגדול' חיבקה: ״בשעה טובה, חיים שלי. איזה אושר״. הזמר רותם כהן סיכם: ״בשעה טובה, כפרה״. האקס של קירל, הדוגמן ברק שמיר, הפתיע: ״בשעה טובה, מזל טוב״.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    המוזיקה הכי דבילית וללא איכות (ל"ת)
    רועי 09/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור