ויראלי

פדיחה בשידור: שוב נתניהו התבלבל בתאריך הטבח. צפו

רה''מ נתניהו התראיין לfox nes, אך התבלבל בתאריך הטבח, זאת לאחר שהתבלבל בתאריך הטבח גם במסיבת העיתונאים שכינס לפני מספר ימים
דורון בלוך |  1
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
ראש הממשלה בנימין נתניהו התראיין היום (חמישי) לרשת החדשות האמריקאית fox news, שם דיבר על המלחמה והמצב הבטחוני, אך בדבריו התבלבל נתניהו בתאריך פרוץ המלחמה, ואמר כי המלחמה פרצה בשבעה בנובמבר.
בדבריו, התייחס נתניהו למצב הבטחוני וכן למשא ומתן להגעה למתווה לשחרור החטופים, עליו אמר כי הדיווחים על כך שהסכם הפסקת האש כמעט והושלם אינם נכונים. אך בדבריו כאשר הזכיר את פרוץ המלחמה, אמר ''טבח השבעה בנובמבר, זאת במקום השבעה באוקטובר.
 
נתניהו מתבלבל בתאריך הטבח.  קרדיט: fox news
טעות זו של רה''מ נתניהו מתווספת לטעות אותה אמר מוקדם יותר השבוע במהלך מסיבת עיתונאים, אותה כינס להסבר על החשיבות האסטרטגית של הישארות כוחות צה''ל בציר פילדלפי, שם התבלבל גם כן בתאריך הטבח ופרוץ המלחמה והזכיר את התאריך השגוי של הטבח בשבת 'התשיעי באוקטובר'. 
מטעם מטה המשפחות להחזרת החטופים נמסר על כך: "לאחר ראיון רה״מ ברשת פוקס ניוז ומסיבת העיתונאים שקיים בשלישי האחרון, מטה המשפחות מבקש  להזכיר לרה״מ כי הטבח אירע ב-7 באוקטובר ולא ב-7 בנובמבר או ב-9 לאוקטובר".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מעניין מה מצבו הקוגניטיבי
    אני 09/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אולי הבלבולים מעידים על תחילת הסוף? היה את הנאום המוביל, תמונות מתולתלות במקום מטלות ועוד פאדיחות. אחרי זה תאריכים שונים לטבח. קוצב לב ולא התייבשות. מעלה שאלות אם הוא כשיר
    סגור