ויראלי

אופירה אסייג במתקפה: "תתביישו! עוברים פה מלחמות וחרדות"

מגישת הטלוויזיה בקשת 12 מתבטאת הבוקר בחריפות על הסוגייה שמטרידה הורים וילדים מתחילת השבוע
מערכת ice |  4
אופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
אופירה אסייג, מגישת הטלוויזיה בקשת 12, מתבטאת הבוקר (רביעי) בחריפות נגד שר החינוך ושר האוצר בעניין השביתה של ארגון המורים שנכון להיום, עדיין נמשכת.
השביתה של ארגון המורים החלה ב-1 בספטמבר עם פתיחת שנת הלימודים, ומורים רבים שחברים בארגון לא מגיעים ללמד בבתי הספר. בעקבות כך פרסמה אופירה אסייג סטורי זועם בנושא ובו ביקרה בחריפות את שר החינוך יואב קיש ושר האוצר בצלאל סמוטריץ'.
"מגיע למורות ולמורים, למנהלים, למנהלות ולכל הצוותים בבתי הספר את כל התנאים והשכר שיהיו מרוצים בסוף החודש!!! יואב קיש ובצלאל סמוטריץ' תתביישו!!! הילדים שלנו עוברים פה מלחמות וחרדות ואפילו בית ספר נורמלי אתם לא מסוגלים לספק להם! החזירו מיד את התלמידות והתלמידים לתיכון", שיתפה אסייג.
בסטורי נוסף שהעלתה אסייג היא כתבה: "יואב קיש תתעורר חצי מיליון תלמידים יושבים בבית. תפתור את הנושא. משרד החינוך תחתייך נכשל".

(מתוך חשבון האינסטגרם של אופירה אסייג)
בתוך כך, אופירה אסייג שיתפה השבוע ציוץ מרגש של משתמשת הרשת החברתית X, אשר סיפרה כי חלמה שהחטוף הירש גולדברג פולין ז"ל, אשר אותר וחולץ על ידי כוחות צה"ל ברצועת עזה, התארח בתוכנית הטלוויזיה "אופירה ולוינסון" שאותה מגישה אשת התקשורת המוכרת יחד עם העיתונאי חיים לוינסון.
"חלמתי שהירש מתארח אצל אופירה ולוינסון, הוא לבש חולצה לבנה ובלייזר שחור, הם אירחו אותו יפה, למרות התקופה הקשה בשבי הוא צחק איתם בראיון, חייך", כך כתבה גולשת ברשת החברתית X. עוד כתבה: "מה שקרה בחדירה המוזרה של הירש לחלום שלי היה אמור להיות המציאות, הוא היה אמור לחזור ולהתארח אצל אופירה ולוינסון, לא לחזור כדי להיקבר".
אסייג, שהבחינה בציוץ שפורסם ברשת החברתית X, מיהרה לשתף אותו עם עוקביה ברשת החברתית אינסטגרם. לצד אותו שיתוף, כתבה אופירה אסייג בכאב: "קורע לי את הלב לרסיסים". אמש (שני) דאגה אופירה אסייג לפרגן ליונית לוי, מגישת חדשות 12, זאת על רקע השידור שהעבירה הישר מהפגנת הענק של משפחות החטופים.
 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    כל הכבוד על התמיכה! חשוב ביותר. (ל"ת)
    מורה בישראל 09/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 3.
    הלאל
    אגבאריה 09/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 1
    צודקת ב 100% , צריך להחזיר את הכבוד של המורים ולמעמדם
    סגור
  • 2.
    צודקת בכל מילה!
    אחד ששובת 09/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שרי האותר והחינוך מפקירים את תלמידות ותלמידי התיכון ואותנו המורות והמורים.
    סגור
  • 1.
    באמת?
    שלמה 09/2024/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מעניין מה היא אמרה על השביתה הפראית והלא חוקית של ההסתדרות או שאולי אם זה נגד הממשלה לא נורא ההורים והילדים יכולים לסבול ואגב השביתה בתיכונים לא משאירה שום הורה בבית אלה ילדים גדולים
    סגור