ויראלי

זוכת האח הגדול לשעבר מתפוצצת: "איך אנחנו כאלה מטומטמים?"

טהוניה רובל נגד ההפגנות: "אנחנו העם היהודי שידוע בחוכמתו, בהמצאות שלנו, אני באמת לא מבינה איך אנחנו נופלים לידיים של החלאה הסרוחה, המפלצת הזאת. אני יודעת שיהיו כאלה שיצאו עליי. אתם יכולים לצאת עליי, זו הדעה שלי. אנחנו נותנים לו את מה שהוא רוצה. מתי נפסיק להיות עם כזה מטומטם? אלוהים"
מערכת ice |  2
טהוניה רובל (צילום אינסטגרם/ טהוניה רובל)
זוכת האח הגדול לשעבר, טהוניה רובל תקפה היום (שני) כעס במילים קשות את המחאות הגדולות בארץ ובמיוחד בקפלן אחרי החזרת ששת גופות החטופים שנרצחו בידי חמאס בתוך עזה.
במספר סטוריז שהעלתה תיארה את מצבה: "אני עדיין לא מבינה מה תרם לי ומה תורם לי שיש שביתה וכולם שובתים ואין עבודה ואין גנים ואין בתי ספר. אני באמת מנסה להבין את זה, זה לא יחזיר את החטופים שלנו, לצערי. אם זה היה מחזיר את החטופים שלנו ומוציא את החיילים שלנו מהמלחמה המטורפת הזאת - הייתי מוכנה להשאיר את הילדה הזאת בבית גם שנה שלמה".

עוד המשיכה: "באמת, באמת, אני מנסה ולא מצליחה להבין את הדבר הזה. אנחנו נותנים לאויב שלנו בדיוק את מה שהוא רוצה. אני עדיין לא מבינה איך אתם לא קולטים את זה. אנחנו נופלים לידיים של האויב שלנו. הוא יושב שם במנהרה וצוחק על כולנו ומבסוט על החיים שלו ובטוח במיליון אחוזים שהוא עושה... הוא לא עושה את העבודה אפילו. הוא לא צריך לעשות את העבודה. הוא פשוט עושה משהו קטן והוא מעיר ומשתק את המדינה הזאת. זה בדיוק מה שהוא רוצה".
היא כתבה: "אני לא מבינה איך אנחנו כאלה מטומטמים. אנחנו העם היהודי שידוע בחוכמתו, בהמצאות שלנו, אני באמת לא מבינה איך אנחנו נופלים לידיים של החלאה הסרוחה, המפלצת הזאת. אני יודעת שיהיו כאלה שיצאו עליי. אתם יכולים לצאת עליי, זו הדעה שלי. אנחנו נותנים לו את מה שהוא רוצה. מתי נפסיק להיות עם כזה מטומטם? אלוהים".
לסיום הסבירה: "זה לא הגיוני! ראיתי מה קרה אתמול ואמרתי לעצמי 'זה מה שיחזיר את זה? זה מה שיחזיר את החטופים?'. לא נראה לי. הוא מבסוט על זה, הוא ישאיר את החטופים. הוא רואה את כל זה ואומר לעצמו 'הו, זה עושה את העבודה שלי. אני אשאיר אותם. אני אעשה להם את המוות עוד יותר'. הרבה אנשים שהילדים שלהם חטופים, אומרים לא לשבות. כאילו... מה, מה זה נותן? זה נותן רק פילוג, רק שנאה, ונותנים לו את מה שהוא רוצה. מתי אנחנו כעם נתפקח, אלוהים? ונבין שאנחנו צריכים להיות ביחד, ולהיות מאוחדים כי אם לא נהיה - יש את הקדוש ברוך הוא והוא מחליט, והוא רואה את מה שקורה בינינו לבין עצמנו וגם הוא עושה לנו דברים ומנסה אותנו עוד, ועוד, ועוד. מתי תקלטו את זה כבר שיש מנהיג אחד והוא הקדוש ברוך הוא?. לא ביבי, ולא לפיד ולא כל הליצנים שיושבים בממשלה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    צודקת.
    שוני 09/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש כאן שנאת אחים וזה מה שיביא אותנו לאבדון
    סגור
  • 1.
    צודקת (ל"ת)
    ישראל 09/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור