ויראלי

יוסף חדאד נפרד בלב שבור: "יהי זכרו ברוך"

איש ההסברה שיתף את העוקבים שלו בסיפורו של סמל אור מנשה אביטל ז"ל: "אחד ממפקדיו סיפר שהחיוך של אור אפיין אותו מאוד, גם כשהיה קשה אור לא נשבר ותמיד היה עם חיוך על הפנים. בימים אלה משפחתו מקימים מצפה לזכרו ברמת הגולן שם גדל ונהנה מהנופים היפים, וכך יוכלו להנציחו בדרך שתמשיך להאיר את האור של אור בעולם"
מערכת ice | 
יוסף חדאד (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
כואב הלב. יוסף חדאד מתקשה לעמוד בסיפורים קורעי הלב. הקרבות הקשים בעזה אחרי ה-7.10 נמשכים אבל יש עדיין חטופים שכלואים בשבי החמאס. שוב יוסף חדאד ממשיך לשתף את הסיפורים הכואבים על חיילי צה"ל שנופלים בקרבות בעזה במלחמת חרבות ברזל והפעם הוא שיתף את העוקבים שלו בסיפורו של סמל אור מנשה אביטל ז"ל.
חדאד שיתף: "אור גדל בקיבוץ מרום גולן, בנם של אתי ואריק ואחיהם של אלמוג ואופק. אור היה בחור חברותי, משפחתי, שטותניק שדאג להצחיק את כולם ובאותה נשימה לתת להם הרגשה של בית ושמחה בלב גם כשקשה. הוא התגייס לחיל השיריון באוגוסט 2022 לאחר שהתעקש להעלות פרופיל מתוך רצון עז להיות הכי קרבי שיוכל. אור השתבץ בחטיבה 7 גדוד 77 ושמח על כך מאוד במיוחד כי גדל על מורשת החטיבה והגדוד ברמת הגולן". 

עוד סיפר: "ב-7 באוקטובר אור סגר שבת בנחל עוז ויחד עם צוות הטנק שלו נלחמו בשעות הראשונות והקריטיות של הלחימה מהישמע האזעקות. הטנק של אור נלחם בגבורה בתוך מוצב נחל עוז ומחוצה לו. הטנק נקרא לחזור לתוך המוצב כדי להגן על החיילים בתוך המוצב, בעודם נלחמים ומגנים על המוצב הטנק נפגע ואור נפל שם".
לסיום הסביר: "אחד ממפקדיו סיפר שהחיוך של אור אפיין אותו מאוד, גם כשהיה קשה אור לא נשבר ותמיד היה עם חיוך על הפנים. בימים אלה משפחתו מקימים מצפה לזכרו ברמת הגולן שם גדל ונהנה מהנופים היפים, וכך יוכלו להנציחו בדרך שתמשיך להאיר את האור של אור בעולם. יהי זכרו ברוך, גיבור ישראל, שנהיה ראויים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה