ויראלי

שימי תבורי מפקפק בבן אל? "לא שמעתי על המחלה הזו"

שימי תבורי הביע ספקנות עמוקה לגבי טענה זו, באומרו: "עד שהוא היה לידי כל הזמן, לא שמעתי על המחלה הזו. או שזה המצאה שלו". הוא הוסיף בתקיפות: "אף פעם לא ראיתי אותו מתנהג ככה, לא ראיתי אותו לפעמים צועק או משהו, מזיל דמעה או דברים כאלה, אבל אף פעם לא היה סרט כזה", וגם: האם הוא באמת חושב שבנו הוטרד מינית בגיל 8?
מערכת ice |  1
בן אל ושימי תבורי (צילום אינסטגרם/ בן אל תבורי, פלאש 90/ תומר נויברג)
בראיון סוער לפודקאסט TMI עם מיקי לוין, חשף הזמר המוכר שימי תבורי את דעותיו המפתיעות בנוגע להצהרותיו האחרונות של בנו, בן אל תבורי. הראיון, שעורר גלים בתקשורת הישראלית, מציג תמונה מורכבת של יחסי אב-בן ומעלה שאלות נוקבות על אמינות טענותיו של בן אל בנוגע לעברו.
במוקד הדיון עמדה הצהרתו של בן אל על אבחונו במאניה דיפרסיה. שימי תבורי הביע ספקנות עמוקה לגבי טענה זו, באומרו: "עד שהוא היה לידי כל הזמן, לא שמעתי על המחלה הזו. או שזה המצאה שלו". הוא הוסיף בתקיפות: "אף פעם לא ראיתי אותו מתנהג ככה, לא ראיתי אותו לפעמים צועק או משהו, מזיל דמעה או דברים כאלה, אבל אף פעם לא היה סרט כזה". דברים אלו מציגים פער משמעותי בין תפיסת האב את בנו לבין הדימוי העצמי שבן אל מציג לציבור.

נושא נוסף שעלה בראיון היה טענתו של בן אל כי עבר התעללות מינית בילדותו. שימי תבורי הגיב בהפתעה מוחלטת, טוען כי זו הפעם הראשונה ששמע על כך. תגובתו מעלה שאלות קשות לגבי התקשורת בין האב לבנו ומידת הפתיחות ביניהם לאורך השנים.
הדברים קיבלו משנה תוקף כאשר בת זוגו של שימי, יהודית באומן, הצטרפה לשיחה וחיזקה את דבריו. היא ציטטה את תבורי באומרה: "גם לי אמרת שאתה לא מאמין שזה קרה". אמירה זו מדגישה את העמדה הספקנית של המשפחה כלפי טענותיו של בן אל, ומעמיקה את התהיות סביב מערכת היחסים המשפחתית.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ברור שזה קרה לבן אל רק לפי העיניים שלו בכתבה ראו!
    אור 08/2024/31
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לא מספיק שההורים שלו לא היו בסביבה להשגיח על ילד בן 8 אז עכשיו זה לא קרה? למה כי זה מוציא אותך לא בסדר שימי? היה מעודד לראות עד עכשיו שתמכת בו אז למה שוב להכפיש את הבן שלך? במקום לתמוך בו? תחזור בך!
    סגור