ויראלי

בן אל תבורי ייפרד מישראל שוב? זה היעד אליו יעזוב

הזמר צפוי לטוס לארצות הברית בימים הקרובים. עם זאת, מקורביו מתעקשים כי מדובר בנסיעת עבודה מתוכננת מראש, הכוללת הופעה, וכי ישנו כרטיס חזרה לישראל
מערכת ice | 
בן אל תבורי (צילום אינסטגרם/ beneltavori)
בימים האחרונים, עולם הבידור הישראלי רועש סביב דמותו של הזמר בן אל תבורי. מה שהחל כחשיפת טענות מטרידות מצד אקסית, הפך במהרה לסערה רחבת היקף, חושפת רבדים נוספים בחייו המקצועיים והאישיים של הכוכב.
במרכז הסערה עומדות טענותיה של דני לוי, בת זוגו לשעבר של תבורי, המאשימה אותו באלימות פיזית ומילולית לכאורה, בשיחת וואטסאפ שנחשפה עם הסוכן של תבורי. אך מסתבר שזו רק קצה הקרחון. דיווחים נוספים מרמזים כי לוי אינה המקרה היחיד, כאשר גם הפיצוץ המתוקשר בין תבורי לשותפו המוזיקלי, סטטיק, קושר לאירוע אלים לכאורה סביב מערכת יחסים.

כמובן שהסערה הנוכחית אף העלתה מחדש את פרשת ההקלטות המטרידות של תבורי כלפי אורטל עמר, אם בנו, פרשה שנדמה היה כי נשכחה. על רקע הסערה המתגברת, החלו להתפשט שמועות כי תבורי מתכנן לעזוב את הארץ. על פי TMI, אכן, הזמר צפוי לטוס לארצות הברית בימים הקרובים. עם זאת, מקורביו מתעקשים כי מדובר בנסיעת עבודה מתוכננת מראש, הכוללת הופעה, וכי ישנו כרטיס חזרה לישראל. 
בעוד שעתידו המקצועי של תבורי נותר לוט בערפל, ברור כי הפרשה הנוכחית תשאיר את חותמה לא רק על חייו האישיים, אלא גם על השיח הציבורי בישראל. היא מדגישה את הצורך בדיון מעמיק על אלימות, אחריות ציבורית, ועל המחיר שגובה הפרסום - הן מהכוכבים עצמם והן מהסובבים אותם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה