ויראלי

מגישת i24news מתפוצצת בשידור חי: "אני מרחמת עליה"

בשידור החי של המהדורה המרכזית, מירי מיכאלי טענה: "לפני זמן קצר הודחה מתפקידה קצינת בריאות הנפש של חטיבת אלכסנדרוני, עדי אלגרט לאחר שהתבטאה באופן קשה כלפי מפקד החטיבה והלוחמים וכינתה אותם 'כת של אוכלי מוות'.  מרחמת עליה על השנאה שיש בה, לא היא תספר מי החיילים שהם לא אוכלי מוות, הם אנשים טובים"
מערכת ice |  3
מירי מיכאלי (צילום אינסטגרם/ מירי מיכאלי)
לאחר שהקב"נית עדי אלגרט שכינתה לוחמים בעזה בתור "אוכלי מוות" הודחה מתפקידה אחרי שעוררה סערה ענקית שהשתוללה ברשתות החברתיות, התברר כי גם בעלה של מירי מיכאלי, מגישת מהדורת חדשות i24news משרת בחטיבת אלכסנדרוני בעזה. היא דיברה על האירוע אמש (שלישי) בשידור חי.
מיכאלי טענה: "לפני זמן קצר הודחה מתפקידה קצינת בריאות הנפש של חטיבת אלכסנדרוני, עדי אלגרט לאחר שהתבטאה באופן קשה כלפי מפקד החטיבה והלוחמים וכינתה אותם 'כת של אוכלי מוות'. היא גם אמרה שתמיכה ברצח עם רווחת בחטיבה".

עוד אמרה: "בנימה אישית, לחטיבת אלכסנדרוני התוודעתי כאשת מילואים, בעלי משרת בחטיבה בעזה, לא עדי אלגרט שאני מרחמת עליה על השנאה שיש בה, לא היא תספר מי החיילים שהם לא אוכלי מוות, הם אנשים טובים ומדהימים שמשאירים מאחוריהם כל כך הרבה ומסכנים את החיים שלהם עבור המדינה הזאת כדי לשמור על הילדים שלנו וגם שלה, טוב שהם רוצים לנצח זה התפקיד שלהם ושל כולנו לבאר את הרוע הזה מהעולם ואולי צריך להזכיר לה ולעולם מה היה ב-7.10".
לסיום אמרה: "אבל האמת שאני לא רוצה לדבר עליה, אלא על העדי אלגרט הקטנה הזאת שעלולה להיות בלב של כל אחד מאיתנו ואומרת שהם הורסים את המדינה, החרדים, הקפלניסטים, השמאלנים, הביביסטים, המתנחלים, יש לנו אויבים כמו איראן, חיזבאללה החותים, יש עוד ולא חסרים הם האויבים, לא מי שחושב אחרת ממני והוא חלק ממני. עד שלא נפטר מהקול הזה בפנים, לא ננצח".
אגב, רגע אחרי שמגישת i24news מירי מיכאלי העלתה מסר מרגש במיוחד לרגל תשעה באב ובו היא התייחסה גם למצב במדינה, כשהיא מספרת שיש כבר אור בקצה המנהרה ומספרת על הקשר לתקופת המקרא, היא משתפת באינסטגרם שלה לגבי האופן שבו היא מנסה לתרום בחזרה.
מיכאלי כתבה: "לפני מעט יותר מחודש חגגתי יום הולדת עגול. חגגתי עם האנשים הקרובים והאהובים עליי והנה אני מעלה את התמונות עכשיו כי יש לי משימה: לסייע לאיחוד הצלה להציל חיים. מכל חבריי ביקשתי שזאת תהיה המתנה שיעניקו לי: תרומה לאיחוד הצלה".
 
עוד היא המשיכה: "המתנדבים של איחוד הצלה פועלים תמיד ופעלו ב7.10 תחת אש, איבדו חברים והצילו אינספור אנשים. הם מוסיפים לעשות את זה ויוסיפו עוד ועוד וכל שקל שאנחנו תורמים מסייע לעשות את הדבר הכי גדול שאפשר לעשות: להציל חיים. אז לכו לסטורי, אני שמה שם לינק. שימו סכום קטן אפילו ותהיו שותפים. אין דבר גדול יותר שאפשר לעשות בחיים האלה".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מי שלא שירתה בצבא שלא תביע עמדה
    המשתמטת 08/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שלא שירת/ה בצבא ש י ס ת ו ם
    סגור
  • 2.
    מירב כל הכבוד לך
    סימה 08/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הקצינה היא פשוט מטורלל כל זה משנאה לדתיים
    סגור
  • 1.
    הקב"נית הזאת
    מזועזע 08/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היא צואה מסריחה ופעורת פה בשירות קלגסי השמאל ...
    סגור