ויראלי

כוכבי המירוץ למיליון בחופשה ביעד מפתיע: "בהלם, פשוט בכיתי"

זוג הכוכבים המוכר מתוכנית הריאליטי המפורסמת טס לחופשה ביעד עם נופים עוצרי נשימה. הכוכבת פרסמה ברשת החברתית: "תמונה זוגית מיוחלת, עדיין בהלם"
מערכת ice | 
המירוץ למיליון 2024 (צילום יחצ קשת 12)
כוכבי "המירוץ למיליון" לשעבר ענהאל ועקיבא שמואלי (המוכרים כ"שושי ושושה") פרסמו תמונות מטורפות מהחופשה המשפחתית שלהם ביוון וגרמו לכל העוקבים לקנא.
הכוכבים של העונה השנייה של המירוץ נופשים יחד עם בנותיהם ביוון ויצאו לטייל במסלול שהנופים בו לא יכולים להשאיר אף צופה אדיש. ענהאל, שמתחזקת חשבון אינסטגרם עם עשרות אלפי עוקבים ועוקבות, שיתפה בתמונות המרהימות וסיפרה כי נדהמה מהמראות.
"הלם. מעצמי. מהנוף. מהכל. פשוט בכיתי", שיתפה ענהאל בסטורי שהעלתה לחשבון ולאחר מכן המשיכה להוסיף תמונות מטורפות מהנוף היפיפיה אליו נקלעו במסלול שבו בחרו ללכת.

(מתוך חשבון האינסטגרם של ענהאל שמואלי)
ענהאל שיתפה את הגולשים כי בתחילה חששה ללכת במסלול מכיוון והוא נמצא על צוק אך החלק אותו ביצעה עם המשפחה הוא יותר בטיחותי ומאורגן. "יש מסלול אחד מאורגן ומאוד בטוח שעשינו עם הבנות, והחלק של הגובה ממנו נחרדתי אותו עשיתי לבד עם עקיבא זה בעצם 15 דקות לעלות על הצוק".
מאז שידור התוכנית לפני יותר מעשור, בה ענהאל ועקיבא זכו במקום השלישי, ענהאל שמואלי מתחזקת חשבון אינסטגרם פעיל והוציאה גם ספר בשם "זמן זוגי" המייעץ לזוגות בנושא זוגיות בריאה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה