ויראלי

האקסית של אייל גולן חוטפת מכה: "גם אני קיבלתי עונש"

רוסלנה רודינה שיתפה את המגבלות שחטפה מאינסטגרם לצד המסר שלה בנושא: “אז גם אני קיבלתי ‘עונש’ והגבלה של החשבון. מי שלא עוקב אחריי לא יכול להיחשף לתכנים שלי פלוס מורידים את החשיפה של הצפיות”
מערכת ice |  2
רוסלנה רודינה (צילום מייגן מימון)
בימים האחרונים, לא מעט משפעיניות רשת מישראל סופגות סנקציות תמוהות מטעם אינסטגרם. אחרי שעינב בובליל ודניאל עמית שילמו מחיר יקר, מתברר כי גם רוסלנה רודינה נחסמה מלפרסם בפלטפורמה.
רודינה שיתפה את המגבלות שנכתב לה על ידי אינסטגרם שיוטלו עליה וניסתה להסביר: “אז גם אני קיבלתי ‘עונש’ והגבלה של החשבון. מי שלא עוקב אחריי לא יכול להיחשף לתכנים שלי פלוס מורידים את החשיפה של הצפיות”

עוד הוסיפה בכעס כוכבת 'הישרדות' לשעבר ומגישת רשת 13: “מה אני אגיד לכם. נהיה מפחיד פה להעלות דברים, מחפשים על כל דבר קטן. מבאס שהומור כבר לא מתקבל ואומרים לנו פשוט לשתוק”
כזכור, דניאל עמית ועינב בובליל, נחסמו לאחרונה ובהחלט משלמות על כך מחיר כבד. מעבר לירידה בחשיפה, מדובר עבורן בהפסד ענק של כסף שכן הן מבצעות שיתופי פעולה ומפרסמות בעמודים מדי פעם, כך שהורדת החשיפה פוגעת להן בהכנסה, עבור חשבונות עם כל כך הרבה עוקבים מדובר באלפי שקלים ביום.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    האקזיות של אייל גולן
    יאן שם 08/2024/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה כל האקסיות של אייל גולן קומות פירסום כל חשבונו ? בלעדיו שוות לשירותים .כולל דניאל גרינבג הבילתי ה נסבלת .חסרות ביטחון עצמי .נורא כל אחת הביאה ילדים איתו להבטיח את מקומה בכסף ו פירסום .מסכנות
    סגור
  • 1.
    רוסלנה
    רות יהל 08/2024/27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אין ביטחון באף אחד.
    סגור