ויראלי

אילנית לוי מתוסכלת: "משהו אישי נגדי, זה רודף אותי"

לוי ששוב נתקעה בפקקים כתבה: "אני מתחילה לחשוב שזה משהו אישי נגדי ספציפית, זה רודף אותי". לאחר מכן הגיעה להופעה של הגרוש אייל גולן, שם הופיע גם בנם המשותף ליאם גולן: "זה מסוכן, אינעל העולם מה שעשיתתתת וואי וואי מה אומרים? מתי הופעות קרובות?
מערכת ice |  1
אילנית לוי בקמפיין לגולברי (צילום שי יחזקאל)
הפקקים רודפים אחרי אילנית לוי? מגישת קשת 12 עשתה את דרכה להופעה של אייל גולן, בעלה לשעבר, שם גם הופיע הבן הגדול שלה ליאם ו"כהרגלה" לאחרונה שוב נאלצה לעמוד בפקקים הכבדים.
לוי ששוב נתקעה בפקקים כתבה: "אני מתחילה לחשוב שזה משהו אישי נגדי ספציפית, זה רודף אותי". לאחר מכן הגיעה להופעה של הגרוש אייל גולן, שם הופיע גם בנם המשותף ליאם גולן ולאמא הנרגשת היו המון מחמאות לכוכב החדש.
היא כתבה: "אמא שלך שרופהההה מכורה, הכי מרגש אותי שאני רואה בעיניים שלך כמה אתה נהנה", כשהיא מוסיפה קטע בלייב של ליאם שר. היא כתבה גם: "זה מסוכן, אינעל העולם מה שעשיתתתת וואי וואי מה אומרים? מתי הופעות קרובות?"
 
רק לאחרונה מגישת קשת 12, מלכת היופי לשעבר אילנית לוי, חגגה את יום הולדתה ה-42 וליאם כתב לאמו: "מזל טוב אמא יקרה שלי. מאחל לך את כל הטוב שיש לעולם להציע, הרבה אושר ובריאות, שתמיד תשארי כמו שאת, הבן אדם עם הלב הכי גדול שקיים, תודה על מי ומה שאת בשבילי".

עוד כתב בנה הגדול של לוי: "מודה לאלוהים שיש לי אותך, אוהב אותך ותמיד פה בשבילך", המגישה שיתפה את הסטורי של בנה וכתבה: "אתה החיים שלי, הנשמה שלי, האוויר שאני נושמת, אהבת חיי, איזה מזל שאתה שלי".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עוד סתומה. אייל בוחר אותן אחת אחת סתומות (ל"ת)
    שרון 08/2024/23
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור