ויראלי

חנוך דאום נגד מירי רגב: "דברים פוצעים ומכאיבים"

על רקע הסערה סביב טקס הזיכרון ל-7 באוקטובר, אותו מארגנת מירי רגב, חנוך דאום תקף את השרה והודיע כי הוא ינחה את טקס הזיכרון האלטרנטיבי: "קיבלתי על עצמי להנחות את טקס הזיכרון הלאומי של המשפחות השכולות והחטופים. אני מתחייב  שזה יהיה טקס ממלכתי, כל ישראלי ומאחד"
מערכת ice | 
חנוך דאום (צילום פייסבוק/חנוך דאום)
על רקע הסערה סביב טקס הזיכרון ל-7 באוקטובר, אותו מארגנת מירי רגב למורת רוחם של חלק מקיבוצי העוטף, שרת התחבורה של ישראל הודיעה היום (חמישי) כי למרות הכל, הטקס יתקיים כרגיל, ובמחוזות שלקוחים ממדינות אחרות, הוא יתקיים ללא קהל, בדיוק כפי שהחליטה לעשות בטקס יום העצמאות, שנערך גם הוא ללא קהל, מחשש להפרעות.
מי שיצא נגד ההחלטה הזו ונגד דבריה של מירי רגב הוא לא אחר מאשר הקומיקאי האהוב חנוך דאום, שהעלה פוסט לחשבון הפייסבוק שלו, בו סיפר כי הוא הולך להנחות את טקס הזיכרון האלטרנטיבי שיתקיים ב-7 באוקטובר.
בפוסט שהעלה דאום הוא כתב: "לאחר ששמעתי את דבריה הפוצעים והמכאיבים כל כך של מירי רגב, קיבלתי על עצמי להנחות את טקס הזיכרון הלאומי של המשפחות השכולות והחטופים. דיברתי עם מארגני הטקס ואני מתחייב שזה יהיה טקס ממלכתי, כל ישראלי ומאחד, שייתן מקום לכאב ולזיכרון הישראלי על כל גווניו".


הפוסט של חנוך דאום (צילום מתוך עמוד הפייסבוק הרשמי של חנוך דאום)
לסיום כתב דאום: "כשם שהגיבורים שלנו נלחמו יחד באותה שבת ארורה, כך אנחנו נעמוד יחד, מימין ומשמאל, דתיים וחילוניים בחיבוק משותף. לזכרם". בנוסף על כך, הוסיף תגובה בה הוא ביקש מהעוקבים לתרום לאירוע לאירוע.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה