ויראלי

כוכב ארץ נהדרת נפרד בכאב: "אתמול נפרדתי מהזהבה האחרונה שלי"

שרון טייכר נפרד מסבתו שהלכה לעולמה בגיל 103: "חברי הכת של שון ורון יודעים שלסבא-סבתא שלי משני הצדדים קוראים אליעזר וזהבה. אתמול נפרדתי מהזהבה האחרונה שלי כשהיא בת 103. איזה מזל היה לי להיות הנכד שלך"
מערכת ice | 
ארץ נהדרת (צילום פייסבוק/ ארץ נהדרת)
זהבה טייכר, הידועה בכינויה "גולדה", והיא גם סבתו של שדרן הרדיו ואחד מיוצרי ארץ נהדרת בקשת 12, שרון טייכר, הלכה לעולמה בגיל 103, והותירה אחריה מורשת של חום, הומור ופלאפל. במשך עשרות שנים, עד קרוב לגיל 90, הייתה זהבה הפנים של "פלאפל אורדע" ברמת גן, מוסד קולינרי ותיק שהפך לחלק בלתי נפרד מזיכרונות הילדות של רבים.

כעת, הנכד המפורסם נפרד ממנה בפוסט נוגע ומרגש בפייסבוק שלו: "בשנים האחרונות, סבתא שלי, נהייתה כוכבת טיקטוק. אבל סבתא זהבה היתה כוכבת בכל מקום שהיא היתה בו. היא ידעה לספר בדיחות, לספר סיפורים וגם שיתפה את דעותיה בצורה יוצאת דופן".

עוד הוא כתב עליה: "אה, וכשהיא היתה פולניה, היא היתה הכי פולניה בעולם. סבתא אקסטרים. החיים של סבתא זהבה לא היו תמיד מושלמים, אבל מסיפורי חייה למדתי שתמיד אפשר להסתדר. חשוב לעבוד קשה, ללמוד להסתגל, ושלצחוק זה לא מותרות - זה מוצר צריכה בסיסי".
לסיום הוא ספד לסבתו האהובה: "חברי הכת של שון ורון יודעים שלסבא-סבתא שלי משני הצדדים קוראים אליעזר וזהבה. אתמול נפרדתי מהזהבה האחרונה שלי כשהיא בת 103. איזה מזל היה לי להיות הנכד שלך"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה