ויראלי

בשורה כואבת ליוצר ארץ נהדרת: סבתו בת ה-103 הלכה לעולמה

סבתו של שדרן הרדיו ואחד מיוצרי ארץ נהדרת בקשת 12, שרון טייכר, הלכה לעולמה בגיל 103, אחרי עשרות שנים בהן התפרסמה כפנים של פלאפל אורדע
מערכת ice | 
שרון טייכר וערן זרחוביץ' (צילום רדיו תל אביב)
זהבה טייכר, הידועה בכינויה "גולדה", והיא גם סבתו של שדרן הרדיו ואחד מיוצרי ארץ נהדרת בקשת 12, שרון טייכר, הלכה לעולמה בגיל 103, והותירה אחריה מורשת של חום, הומור ופלאפל. במשך עשרות שנים, עד קרוב לגיל 90, הייתה זהבה הפנים של "פלאפל אורדע" ברמת גן, מוסד קולינרי ותיק שהפך לחלק בלתי נפרד מזיכרונות הילדות של רבים.
סיפור חייה של זהבה, דמות מוכרת מאוד בעיר, הוא עדות לכוח הרוח האנושית. נולדה בפולין ב-1921, שרדה את השואה בבריחה לרוסיה, ועלתה לישראל בשנות ה-50 עם משפחתה.

למרות הקשיים, כולל מגורים במעברה ואובדן קרובי משפחה בשואה, זהבה שמרה על אופטימיות ועל חוש הומור שהפכו לסימן ההיכר שלה. עבודתה ב"פלאפל אורדע" החלה בשנות ה-50 או ה-60, והיא הפכה במהרה לחלק בלתי נפרד מהמקום.
אחד המאפיינים הבולטים של זהבה היה יכולתה להתחבר לאנשים מכל הגילאים. גם בשנותיה האחרונות, היא נשארה מעודכנת ומעורבת, מביעה את דעותיה על אירועים אקטואליים ואפילו משתתפת בסרטוני טיקטוק. נכדה, השחקן והקומיקאי שרון טייכר, תיאר אותה כ"סבתא אקסטרים" שידעה לספר בדיחות ולחלוק חוכמת חיים, תוך שהיא מדגישה שצחוק הוא "מוצר צריכה בסיסי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה