ויראלי

מרגש: מגישות הטלוויזיה והרדיו לבשו את אותה השמלה לכבוד החטופה

מגישת המהדורה המרכזית בטלוויזיה ומגישת התוכנית המואזנת ביותר בגלגלצ נפגשו אמש ותיאמו את הלבוש למען החטופה רומי גונן: "לב גדול ושמלה דומה"
מערכת ice | 
צילום פלאש 90/ תומר נויברג
בדיחות רבות יש על נשים שהחליטו ללבוש את אותה השמלה, ובסרטים ובסדרות פופולריות תמיד עדיף להימנע מתקרית כזאת, אבל לא הפעם.
אמש (ראשון) יצאו מגישת המהדורה המרכזית ב-i24NEWS מירי מיכאלי, ומגישת "מדינה בדרך" הדר מרקס בגלגלצ, להופעה של הזמר מרגי במועדון הבארבי בלבוש מנומר לכבוד יום הולדתה של החטופה רומי גונן. 
השתיים נפגשו וגילו שהן לובשות כמעט אותו דבר. בסטורי שהעלתה מירי מיכאלי לאינסטגרם שלה כתבה: "איך שמחתי לפגוש את הפסקול של החיים שלנו, ברגישות, עם לב גדול ועם שמלה דומה בשביל רומי". מרקס שיתפה כמובן את הסטורי. 

(מתוך חשבון האינסטגרם של מירי מיכאלי)
אתמול ציינו את יום הולדתה של החטופה בת ה-24 ולכבוד המאורע רבים החליטו לצאת לרחוב בלבוש האהוב על רומי גונן, הלבוש המנומר. 
נזכיר כי לפני מספר חודשים ירדן גונן, אחותה של החטופה רומי גונן, שנחטפה בזמן שבילתה בפסטיבל הנובה, התראיינה אצל לוסי אהריש ברשת 13, שם יצאה בטענות קשות מאוד על הפקת האח הגדול, במסגרתן היא טענה כי ההפקה לא הסכימה להזכיר בתוכנית כי ישנם ישראלים רבים בשבי החמאס בזמן שהעונה נערכת.
גונן פתחה את דבריה ושיתפה את מגישת הטלוויזיה לוסי אהריש: "אני חייבת לשתף אותך לוסי בכאב גדול מאוד מערוץ 13. תוכנית "האח הגדול" עלתה השבוע, אנחנו ידענו על זה מראש. מעבר לכאב בעובדה שמכניסים אנשים לתוך בית להיות מנותקי קשר, לריב על אוכל וסיגריות, לבכות שהם מתגעגעים הביתה בזמן שהם יושבים בג'קוזי שהם לא יודעים מה קורה בחוץ. אמרנו שאם אנחנו לא יכולים לנצח אותם, נחבור אליהם, אנחנו באים לדבר, באים לעשות שינוי, אנחנו באים לחבור יחד ולא בנפרד".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה