ויראלי

אסי ועדי בוזגלו בדרמה רפואית: "הכל מתגמד, שם אותך בפרופורציות"

אחרי ימים מתוחים מאוד, עדי בוזגלו חשפה כי הגוש שהתגלה אצלה בחזה אינו סרטני: "בסוף זה רק בריאות. אז תאמינו בבורא ושיהיה אחלה יום"
מערכת ice | 
עדי ואסי בוזגלו (צילום אינסטגרם)
עדי בוזגלו, כוכבת הסדרה "הבוזגלוס" ואשתו של אסי בוזגלו, הדאיגה את העוקבים בתחילת השבוע אחרי שהעלתה סטורי לחשבון האינסטגרם שלו, בו חשפה כי הלכה לבדיקה אצל רופא בעקבות גוש שגילתה בחזה.
היום (שישי) הדרמה הרפואית של בוזגלו הגיעה לסיומה עם אחרי שקיבלה בשורה חיובית עם תוצאות הבדיקות שהגיעו אליה. אסי בוזגלו העלה סטורי יחד עם אשתו עדי לחשבון האינסטגרם שלו, בו הוא כתב: "נשמות יפות שלי בסוף זה רק בריאות, בריאות ועוד פעם בריאות. וכל השאר מתגמד וזה שם אותך בפרופורציות. אז תאמינו בבורא ושיהיה אחלה יום".
כזכור, השבוע חשפה בוזגלו: "לפני כמה ימים בזמן המקלחת, הרגשתי שיש לי גוש בשד". עדי העלתה סרטון לחשבון האיסנטגרם שלה בו היא סיפרה בין היתר כי "היה לי יום לא משהו. לפני כמה ימים נכנסתי להתקלח והרגשתי שיש לי גוש באזור החזה. קבעתי תור לרופא הראשון שהיה במערכת, רופא כירורג כדי לראות מה מי מו".
בוזגלו חשפה את הרגעים האינטימיים והלא נעימים בכלל שחוותה לטענתה: "הלכתי לרופא כירורג, הלכתי לבד והיה לי לא נעים. הצטערתי שקבעתי לגבר ולא לאישה. פשוט מהלחץ אמרתי שאני אקבע לרופא הראשון שיהיה במערכת והיום אני מבינה שזו פשוט טעות כי הרגשתי ממש לא בנוח. עשרים דקות של בדיקה, הדבר הכי מביך שיכול להיות. כאילו באמת בחיים לא הובכתי ככה".
בוזגלו המשיכה: "אני לא יכולה להסביר לכן את ההרגשה. בכל זאת זה רופא וזה, הוא לא עשה לי כלום, אבל כאילו התחושה הזו שלוחצים זה היה לי לא נעים באיזשהו שלב". בשלב זה, הרגיעה בוזגלו: "בסוף הוא אמר שזה נראה לו שפיר ושאני אקבע תור לאולטרסאונד שד, אז קבעתי תור למחר וכמובן שאני אעדכן אתכן כי אתן חלק ממני". בסופו של דבר, בוזגלו אכן עדכנה במצבה הרפואי, והבדיקות שקיבלה יצאו תקינות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה