ויראלי

אסי עזר מרגש את רותם סלע: "חברות שהגיעה כמעט בטעות"

המגיש ריגש בברכה לחברתו ליום הולדתה ה-41: "חברת אמת שלי. מזל טוב. את בת ארבעים ושש והנה מספר תמונות שלנו יחד + התמונה האחרונה שבה את מחזיקה את הפיפי של הבת שלי בשקית, כי היא לא הסכימה ללכת לשירותים, ודבר הוביל לדבר"
מערכת ice | 
אסי עזר ורותם סלע (צילום פייסבוק)
רותם סלע ארזה את משפחתה לאחרונה, וגם את משפחתו של חברה הטוב, אסי עזר, יחד עם בן זוגו אלברט אסקולה וביתם אלכס וטסו לחופשה משפחתית, שם הם חוגגים את יום הולדתה ה-41. אבל היום (חמישי) כשהגיע המועד, המגיש בירך את חברתו הטובה.
עזר פתח וכתב: "חברת אמת שלי. מזל טוב. את בת ארבעים ושש והנה מספר תמונות שלנו יחד + התמונה האחרונה שבה את מחזיקה את הפיפי של הבת שלי בשקית, כי היא לא הסכימה ללכת לשירותים, ודבר הוביל לדבר".

עוד כתב: "שותפה שלי, לפני מאתיים שנה נדבקנו זה לזו בדבק שלוש שניות ומאז לא נפרדנו. עבדנו יחד, חגגנו יחד, ראינו עולם יחד, צחקנו יחד, טינפנו על סלבס אחרים יחד (אל תשפטו אותנו, זה מקובל אצלנו במקצוע) אבל חשוב מהכל- כשהיה קשה נשענו זה על זו, ניגבנו אחד לשניה את הדמעות, החזקנו אחת לשני את היד. וזו חברות שהגיעה הכי במקרה, כמעט בטעות... לפני שהתאהבנו את ואני התעלמנו זה מזו בעקביות מרשימה כשעבדנו יחד ב"גיא פינס".
לסיום כתב: "אבל איך אומר השיר האהוב עלי? "כל הדברים היפים באמת מתגלים בזמנם". אז את הכי יפה שיש מבפנים ויפה באופן סביר מבחוץ, והתגלת אלי בול בזמן, בול כשהייתי צריך אותך, הגעת.... מזל טוב עיני נץ שלי, שתזכי לשנה הבאה, עד 120 שנה. אוהב, אסי"..
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה