תרבות ופנאי

רותם סלע חושפת: האישה המפורסמת שלמדה איתי בכיתה

רותם סלע, בין השחקניות והפרזנטוריות המפורסמות ביותר בישראל, חושפת בראיון פרט מעניין על הילדות שלה עם אחת הזמרות המפורסמות בישראל: "היא הייתה מלחיצה"
מערכת ice |  3
רותם סלע (צילום אינסטגרם)
רותם סלע היא מנחה, שחקנית ופרזנטורית בין המפורסמות בישראל אבל פעם היא לא הייתה מהמקובלות בכיתה, זאת דווקא הייתה זמרת אחרת שאתם מכירים.
סלע חשפה בשאלון החברות שעשתה עם אסי עזר ב"ישראל בידור" כי הזמרת שירי מימון למדה איתה בכיתה כשהן גרו בקריות, וששירי מימון למדה איתה בבית ספר: "היא הייתה בחבורה של הכי מקובלות, הייתה מאוד מלחיצה".
סלע מככבת בימים אלו במספר קמפיינים במקביל וגם עובדת על צילומים לסדרות חדשות כשחקנית.
 

נזכיר כי בחודש שעבר חברת ההפקות קשת אינטרנשיונל הודיעה כי צילומי הרימייק הצרפתי של הסדרה הישראלית האהובה "להיות איתה" יוצאים לדרך. הדוגמנית הצרפתית הידועה, לודמילה וון קלייר, תשחק את הגרסה הצרפתית של רותם סלע. במקום אביב אלוש יכנס לתפקיד המאהב יכנס השחקן והזמר הישראלי-צרפתי עמיר חדד, שמוכר בשם הבמה אמיר. הוא השתתף בתחרות דה וויס הצרפתית ואף זכה לייצג את צרפת באירוויזיון. 
הסדרה "להיות איתה" לא זרה לשוק העולמי. זוהי הפעם החמישית בה מעובדת הסדרה עבור ארצות אחרות: הולנד, רוסיה והודו כבר זכו לגרסה משלהן, וכמובן גם ארצות הברית עם גרסה ששודרה גם בשירות הסטרימינג נטפליקס. גם הגרסה הישראלית זכתה להצלחה ונמכרה לאמזון פריים לשידור במעל ל-200 מדינות. 
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    שירי מימון ורותם סלע מקריית חיים למה להגיד קריות?
    מקריית חיים 08/2024/07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ובכל ראיון אפשרי את מזכירה מעניין למה? ואמא שלך הייתה מורה בתיכון קריית חיים...
    סגור
  • 2.
    דייייייי
    עזרה 08/2024/02
    הגב לתגובה זו
    4 1
    את מי היא מעניינת לאן אפשר לברוח ממנה?
    סגור
  • 1.
    רותם סלע
    רוני 07/2024/30
    הגב לתגובה זו
    5 1
    רותם סלע, יפה מקסימה אבל האם מכל דוגמניות היפות בארץ נמצאת רק רותם סלע שמקבלת את כל הקמפיינים הנחשקים???? האמת, אני אשמח לפנים חדשות......
    סגור