רכילות עסקית

רותם סלע גאה: הפרס בו זכו בעלי קסטרו אתי וגבי רוטר

פרס מפעל חיים הוענק לאתי וגבי רוטר, יו"ר קבוצת קסטרו-הודיס, בטקס בו נכחה גם כלתם המפורסמת. הפרס ניתן במסגרת תצוגת הגמר השנתית של בוגרי שנקר
מערכת ice | 
רותם סלע ומשפחת קסטרו רוטר (צילום רפי דלויה)
שנקר וקבוצת הפניקס ציינו את יריית הפתיחה של שיתוף הפעולה האסטרטגי, עם תצוגת האופנה השנתית של בוגרי המחלקה לעיצוב אופנה שנערכה באקספו תל אביב בהפקתו של מוטי רייפ. במסגרת התצוגה, מאירועי הדגל של תחום האופנה בישראל, ממנו יוצאים הדור החדש של מעצבי אופנה המוכשרים ביותר, הוענק פרס מפעל חיים לאתי וגבי רוטר, יו"ר קבוצת קסטרו-הודיס, מבעלי קבוצת קסטרו וסגן נשיא לשכת המסחר, על אימוץ וליווי המחלקה לאופנה כבר 25 שנה.
קבלת הפנים נערכה במעמדם של בני גבאי יו"ר קבוצת הפניקס, אייל בן סימון  מנכ"ל קבוצת הפניקס, פרופ' שיזף רפאלי נשיא שנקר ועוד. תצוגת האופנה נערכה בהנחיית גלית גוטמן ובנוכחות צמרת העולם העסקי והחברתי בישראל: משפחת קסטרו-רוטר הגיעו בהרכב משפחתי מלא: מייסדת המותג, לינה קסטרו, אריאל רוטר ואשתו השחקנית רותם סלע, אור רוטר וכלתו הטרייה עמית אבידן.

רותם סלע, אריאל רוטר, אתי וגבי רוטר. צילום: רפי דלויה
עוד הגיעו איש הקולנוע משה אדרי ורעייתו פנינה, איש העסקים ובן זוגה של גלית גוטמן יגאל אהובי, היזם ואיש העסקים הישראלי איל וולדמן, מנכ"ל ביה"ח איכילוב פרופ' רוני גמזו, ראש עיריית ראשון לציון רז קינסטליך, נשיאה ובעלים של קבוצת שטיר ישראלה שטיר, מנכ"ל בנק הפועלים היוצא דב קוטלר ורעייתו חגית, היזם הישראלי עמוס שפירא ורעייתו חלי הלוי, מנכ"לית קבוצת תיגבור אורית בנבנישתי ועוד רבים.
אתי וגבי רוטר, מקבלי פרס מפעל חיים אמרו באירוע: "אתי ואני נרגשים ומודים לכם על הפרס שהחלטתם להעניק לנו. תמיד התגאינו שהמעצבים שלנו מגיעים משנקר. במשך שנים תמכנו ונמשיך לתמוך ולשתף פעולה ככל שנדרש לחיזוקה של שנקר. האמנו ואנחנו מאמינים שהעתיד של התעשייה מתחיל כאן, בלימודים בשנקר. היום יותר מאי פעם יש בשנקר חיבור ייחודי של עיצוב והנדסה. תצוגת האופנה של בוגרים מגמת העיצוב היא הזדמנות להזכיר לכולנו שיש מקום ליצירה מקומית וישראלית. הערב אנחנו חוגגים את הכשרונות החדשים בעולם האופנה".

כזכור, ביוני 2024 הכריזו קבוצת הפניקס והמוסד האקדמי שנקר על שיתוף פעולה אסטרטגי לפיו הפניקס תאמץ את שנקר וביחד יקימו מיזם חדש בשם "האלף של המחר" -  קמפוס ייחודי חדש בו תקום קהילת בוגרי שנקר אשר תשלב תחת קורת גג אחת את חיי העבודה של היוצרים, חיי החברה והתרבות לצד פעילות מחקר פיתוח ויצירה חדשים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה