ויראלי

אביב גפן על הפסגה בקטאר: "מקווה שהיא תניב את פירותיה"

הזמר אביב גפן התייחס למצב החטופים בעזה ואיחל לשובם הביתה בהופעה שקיים בפסטיבל בירושלים והקדיש להם שיר
מערכת ice |  1
אביב גפן (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
אביב גפן פתח אמש (רביעי) את פסטיבל חוצות היוצר בירושלים והקדיש שיר בהופעתו בבריכת הסולטן לחטופים ולמשפחותיהם שנאבקים להשיב אותם הבייתה.
גפן הביע תקוות בפגישת המו"מ שתתקיים היום בקטאר אליה נשלחים ראש המוסד וראש השב"כ. גפן אמר "מקווה שמחר הפסגה תניב את פירותיה ונוכל לראות את אנשינו חוזרים לכאן על הרגליים, הם שם יותר מדי זמן. המון המון זמן. אני ואתם ביחד מתפללים אליהם שיחזרו מהר".
 

גפן מרבה להביע את דעותיו הפוליטיות, ולאחרונה גם התייחס לנאום של ראש הממשלה בנימין נתניהו בקונגרס האמריקאי וכתב: "אנגלית רהוטה וכריזמה לא תחזיר אותם. די להפקיר את הצפון". 
בתחילת חודש יולי  ערך אביב גפן מופע מחווה לזכר אביו, יהונתן גפן ז"ל, במסגרתו פנה לקהל ודיבר על המצב הפוליטי במדינה, כאשר לא שכח להטיח בממשלה הנוכחית, ואף טען כי הדתיים כועסים עליו על כך שהוא מופיע בשבת.
אביב גפן אמר תחילה על הקהל שהגיע להופעה: "פה אני מאמין שיש קהל שפוי, אני מאוד אתפלא אם יש כאן ביביסטים בקהל היום. אין פה נכון? אני יודע שיש כמובן הרבה קהל דתי שאוהב אותי ואני אוהב אותו, אבל הם כעסו שאני מופיע ביום שישי בערב".
אביב גפן המשיך ואמר: "אני בעצם לא שומר שבת, ואני אומר להם שגם השבת לא שמרה עלינו כל כך (בהקשר ל-7 באוקטובר). אני מקווה שלא נסבול מהם שנים מכל הדבילים שם למעלה, מאי גולן וכל האלה. אני מאוד מודה לאבא שלי על זה שהיה פעיל פוליטי, אני מעריך אותו על זה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אוקיי, ומה היה קורה אם נגיד הצל היה מ.שתלח ו מגדף ב.הו?
    לירון 08/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שערו ב.נפשכם רק , מייד זה היה כותרות ראשיות בכלי התקשורת, הפגנות ומי יודע מה עוד .
    סגור