ויראלי

עדן בן זקן חוטפת בענק: "היא לא תומכת BDS?"

המוזיקאית נגה ארז הייתה צפויה להתארח בהופעתה של הזמרת עדן בן זקן באצטדיון טדי ביום חמישי הקרוב - אלא שאז הוחלט לבטל זאת. הסיבה היא ככל הנראה הגולשים שהתרעמו על בן זקן, בעקבות דברים שאמרה בעבר ארז ביחס לתנועת החרם נגד ישראל
מערכת ice | 
עדן בן זקן (צילום שי פרנקו)
המוזיקאית נגה ארז הייתה צפויה להתארח בהופעתה של הזמרת עדן בן זקן באצטדיון טדי ביום חמישי הקרוב, אלא שכאשר השתיים פרסמו סרטון משותף הן קוממו עליהן עוקבים רבים. אלו, התרעמו על עצם שיתוף הפעולה של בן זקן עם ארז, לאחר שלהשקפת רבים האחרונה הביעה בעבר תמיכה מסויגת לכאורה בתנועת ה-BDS.
לפי פרסום ראשון של גיל משעלי ב-mako, תמונת שיתוף הפעולה בין השתיים, שהיה אמור לקרום עור וגידים על רקע ההופעה, אינה ברורה. צוות בן זקן מחק תחילה התגובות השליליות מהפוסט, אולם אז הוחלט לבטל את ההופעה המשותפת. "היא לא תומכת BDS?", כתבו לבן זקן מגבים ביחס לארז. 
על פי הפרסום של משעלי, בראיון למגזין בריטי ב-2021 אמרה ארז כי "אני מאמינה שה-BDS עשה עבודה חשובה בלהטיל זרקור על הסיטואציה, אבל אני מקווה שכל המאמץ, הזמן והכסף שהם השקיעו בזה - יושקעו בשיח ובחיבור". לאחר מכן, כתבה הזמרת פוסט ובו הבהירה את דבריה וחזרה בה: "אני לא תומכת בי.די.אס, אף פעם לא הייתי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה