ויראלי

עידן עמדי נפרד בכאב מחברו שנהרג: "אני אוהב אותך אחי אהובי"

הזמר והלוחם עידן עמדי, שנפצע במהלך המלחמה באורח קשה, פרסם מילות פרידה קורעות לב מחברו הטוב עקיבא, שנהרג כאשר לחם לצידו של עמדי ברצועת עזה
מערכת ice | 
עידן עמדי (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר)
היום בו נודע כי עידן עמדי, הזמר והשחקן הישראלי האהוב, נפצע באורח קשה כתוצאה מפיצוץ בעת שלחם ברצועת עזה, זכור לכולנו ובמיוחד למעריציו. במשך מספר ימים מדינה שלמה עקבה בדריכות אחרי כל הודעה שיצאה מבית החולים.
כולם נשמו לרווחה לאחר שהגיעה ההודעה כי מצבו משתפר מרגע לרגע, וכמובן כאשר קיים עמדי מסיבת עיתונאים מבית החולים. באותה מסיבת עיתונאים הוא הזכיר את חברו הטוב עקיבא ז"ל, שנהרג כאשר לחם לצידו ברצועת עזה. לפני זמן קצר (שני) הוא פרסם בחשבון האינסטגרם שלו מילות פרידה קורעות לב.
בפתח דבריו כתב עמדי: "שבועיים לפני שעקיבא נהרג עשינו שבת באחד מיישובי הדרום. כוח מצומצם שהיה צריך את הרגע הזה, כל אחד לעצמו, עם המטענים שהצטברו אצל כל אחד אחרי כמה חודשי לחימה. לעקיבא היה חשוב שנתרכז לארוחות יחד, הוא היה מקדש, היינו אוכלים מדברים קצת ומתפזרים כל אחד לענייניו".
"באותה שבת טיילנו שנינו הרבה סביב הבתים, צעידות ארוכות שנועדו להשלמת פערים על הבית, על מה שהותרנו מאחור וגם על המצב בעם ישראל. הוא שאל אותי לא פעם ׳איפה אנחנו יכולים לעשות יותר?׳ והרגשתי בתוך תוכי כאילו אומר לי ׳תעשה יותר עמדי׳. באותה שבת הוא החליט להשתלט לי גם על הקסדה ולדאוג למיגונים נוספים, ששאלתי אותו מה דחוף בשבת? ענה ׳פיקוח נפש, שתהיה מוכן.׳ ככה במשפט קצר ומעשה הוא הציל לי את הראייה ואת השמיעה באותו אירוע ארור". הוסיף.
.
עוד כתב: "ערב תשעה באב כולנו חשופים לאקטואליה לשנאות קטנות בין מנהיגנו, לקטנוניות. חוסר הבנה של הרגע ההיסטורי בו אנחנו נמצאים. אני כבר לא פונה אליהם, רק אלינו, כמו ששאל עקיבא ז״ל, אולי פספסנו אולי אנחנו יכולים לעשות יותר. אין לי תשובות לאחרונה. רק הרבה שאלות. וגעגוע".
"בתמונה עקיבא ז״ל ואני חבוקים בלב הרצועה, באחת הפעמים האחרונות. הוא שנא סיגריות, אני טחנתי אותן כל המלחמה לבלי היכר. אני אוהב אותך אחי אהובי, תהיה מליץ יושר עלינו. אנחנו צריכים את זה". סיים עמדי את דבריו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה