ויראלי

מגישת חדשות 12 מקבלת בשורה משמחת: "אני התרגשתי"

יולן כהן סיפרה לעוקביה ברשתות החברתיות כי: "לפני 5 שנים איבדתי צמיד שיקר מאוד לליבי, צמיד שהוריי רכשו לי במיטב כספם. אתמול בביקור המשפחתי, אני ואמי קראנו תפילה למציאת אבדה, ועכשיו 5 שנים אחרי, אני מקבלת טלפון מפתיע מחבריי למערכת, שהצמיד נמצא בין השיחים במערכת בנווה אילן"
מערכת ice |  4
יולן כהן (צילום יחצ)
כתבת התיירות והבריאות של חדשות 12, יולן כהן, חוותה היום (ראשון) רגעים מרגשים במיוחד בזכות שיחת טלפון שקיבלה מחבריה למערכת החדשות בנוגע לאבידה שהושבה אליה אחרי הרבה מאוד שנים.
כהן סיפרה לעוקביה ברשתות החברתיות כי: "לפני 5 שנים איבדתי צמיד שיקר מאוד לליבי, צמיד שהוריי רכשו לי במיטב כספם. אתמול בביקור המשפחתי, אני ואמי קראנו תפילה למציאת אבדה (למציאת חפץ אחר)".

עוד היא המשיכה וסיפרה איך התגלגל היום: "ועכשיו 5 שנים אחרי, אני מקבלת טלפון מפתיע מחבריי למערכת, שהצמיד נמצא בין השיחים במערכת בנווה אילן. לא יודעת מה איתכם אבל אני התרגשתי"
את דרכה בעולם התקשורת התחילה כהן כתחקירנית בחברת ההפקה "קסטינה" בתוכנית "אנשים". למערכת חדשות 12 עברה בשנת 2016 כתחקירנית בחדשות סוף השבוע עם דנה ויס: "בהתחלה הייתי מפוחדת וביישנית ובעיקר חששתי שלא אוכל להצליח להגשים את מטרותיי, אולם לאט לאט צברתי ביטחון ויזמתי תחקירים בתחומים שעניינו אותי ברמה האישית. כך לדוגמא, בצוותא עם חיים ריבלין ועמרי מנשה, ערכנו תחקיר שחשף את הקשר בין שר הבריאות לשעבר, יעקב ליצמן, לבין חברות הטבק והסיגריות. מדובר בתחקיר ששינה סדר יום והוביל לפתיחת חקירה משטרתית. כמו כן ערכתי תחקיר נוסף על  'תינוק המריבה' במסגרתו ערכנו ראיון ראשון ובלעדי עם אביו של הילד שאומץ ללא ידיעת האב. 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ??
    מימי 08/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתיי אנחנו ניקבל ידיע מסמחת ולא נירא אותך בטלויזיה רוח וצילצולים יעעעני שדרנית
    סגור
  • 2.
    מרגש
    רות 08/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מרגש איזה תפילה ? תשתפי בבקשה
    סגור
  • https://www.hidabroot.org/article/1173814 (ל"ת)
    א 08/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    איזה תפילה זו בדיוק???
    גם רוצה 08/2024/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יש תפילה כזו?
    סגור